the Global Walk Out

Ook SNS is zij het op nationaal niveau, systeemrelevant.
Heb je gelijk in. Lijstje van (NL) banken die ik herkende op de WEF site, partners, banking:
ABN Amro
Allianz
BBVA
Credit Suisse
DNB
ING group
Nedbank Group
Rabobank

Heb je gelijk in. Lijstje van (NL) banken die ik herkende op de WEF site, partners, banking:
ABN Amro
Allianz
BBVA
Credit Suisse
DNB
ING group
Nedbank Group
Rabobank
Dan valt Garantibank ook af.
Resteren Achmea, Nationale Nederlanden (Delta Lloyd en Ohra), Anadolubank, Yapi Kredi, Van Lanschot, NIBC, Aegon (Knab), Triodos en DHB Bank.

Dan valt Garantibank ook af.
Resteren Achmea, Nationale Nederlanden (Delta Lloyd en Ohra), Anadolubank, Yapi Kredi, Van Lanschot, NIBC, Aegon (Knab), Triodos en DHB Bank.
Heb al deze namen door de partner zoekfunctie gehaald. AEGON komt voor op de lijst. Als die andere niet via een andere constructie toch onder een partner vallen, zouden ze dus in ieder geval geen WEF zijn.

Heb al deze namen door de partner zoekfunctie gehaald. AEGON komt voor op de lijst. Als die andere niet via een andere constructie toch onder een partner vallen, zouden ze dus in ieder geval geen WEF zijn.
Je kunt ook op de sites van de betreffende banken of ze zichzelf op de borst slaan met bv. investeringen in groen gewaande energiebronnen of voordeeltjes voor (Oekraiense vluchtelingen).

NIBC valt ook af
NIBC is CO2-neutraal: er zijn relatief maar weinig banken die dit kunnen zeggen. Wij meten onze CO2-uitstoot al sinds 2010 en hebben die inmiddels fors verlaagd. Het restant wordt gecompenseerd door middel van “Gold Standard”-emissierechten. Daarnaast is de stroomvoorziening op alle NIBC-kantoren afkomstig uit schone, duurzame bron.

Het is wel grappig dat we zich vakiditoten noemen. Zo zou ik mijn organisatie niet in de markt zetten.

Resteren Achmea, Nationale Nederlanden (Delta Lloyd en Ohra), Anadolubank, Yapi Kredi, Triodos en DHB Bank.
Al een hoop meer overzicht geschapen.

Laatst bewerkt:
Wat zou dat in principe betekenen? Ik heb een Amrobank rekening. Daar ben ik terecht gekomen omdat in het verleden banken zijn samen gegaan.
Automatische betalingen zouden dan moeten worden opgezegd/veranderd.
Ik zou een gedeelte van (spaar) geld naar een andere bank kunnen overhevelen om niet de last te hebben van alle veranderingen. Dus iedere maand even rekenen.
Als we dat allemaal doen heb je kans dat banken weer gaan fuseren. Dat ze in de gaten hebben dat iedereen (velen) geld weghalen.
Wat bereik ik daarmee. Geen WEF ??? en dan?

Beide (NN, ING) jaren geleden verlaten door over te stappen naar de 'beste van de slechtste' Triodos Bank, die echt zijn best doet ....... om tot de slechtsten te gaan behoren. Een pot nat! Windmolens, dure door klantenbetaalde kantoorpanden in natuurgebieden en die weer verlaten ...

Hou je hart maar vast .. ze zijn pas net begonnen.

tri.jpg

Hoe heet die nieuwe Nazi-vlag met Sustainable Development Goals ook al weer?
Ook herkenbaar metalleen een uitsnede uit de hele vlag.

tri4.jpg

Hier is een beetje Triodos Sustainable Green ... :sick: .. en nog wat meer ....🤮

en nog veel meer geld naar corrupte organisaties .. henkel, KPN etc.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan