Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
The CIA took down the Kennedy FBI report off archive dot org.
So naturally I reuploaded it. Cuz fuck em, that’s why.
This document is a must read. It’s 22 pages and details the largest drug smuggling operation in recorded history-
Perpetrated by Bush sr, CIA director Richard Helms, Guy Rothschild(yes those rothschilds), and several other spicy names. It details secret bank accounts with billions of black budget drug money, and tells the story of General Ferrera cutting Manuel Noriegas(dictator of panama) balls off and stuffing them down his throat.
Seriously, check it out and download it before the cia takes it down again
Ps I’m not suicidal
Mike
Kapitein van de Nationale Garde blaast J6-verhaal op en beschuldigt de Amerikaanse regering van liegen tegen het Amerikaanse volk
“Ik ben hier vandaag om de subcommissie te helpen bij het oplossen van feitelijke fouten in het officiële verslag van wat er op 6 januari 2021 is gebeurd, met name met betrekking tot de vermeende vertraagde reactie van de Nationale Garde van het District of Columbia, veroorzaakt door een kritische, door de president benoemde, door de Senaat bevestigde Pentagon-senior. ambtenaren”, getuigde kapitein Timothy Nick woensdag onder ede op Capitol Hill. [... ]
‘Eerst wil ik mijn rol op 6 januari toelichten. Ik kreeg als hulp de persoonlijke assistent toegewezen van generaal-majoor William Walker, de bevelvoerende generaal van de DC National Guard. Het was mijn enige tweede werkdag (!) . Concentreer u alstublieft op de vermeende feiten die zijn gevonden in het multidisciplinaire onderzoek van de inspecteur-generaal van het ministerie van Defensie van 16 november 2021 naar de reactie van de DC National Guard en de rol van het ministerie van Defensie die dag.
“Ik kan ondubbelzinnig zeggen dat de Review van de Inspector General doordrenkt is van onnauwkeurigheden, onjuiste verklaringen en misschien valse vlaggen en verhalen over hoe kritische hoge functionarissen van het Pentagon reageerden toen onze republiek onder grote druk stond (!!)."
“Tijdens een teleconferentie om 14.31 uur bijvoorbeeld met leden van het Amerikaanse leger, de Amerikaanse Capitol Police, de Metropolitan Police Department, de regering van het District of Columbia en de US Secret Service Uniform Division, zei luitenant-generaal Walter Piatt van het Amerikaanse leger, directeur van Legerpersoneel en luitenant-generaal Charles Flynn, directeur van de stafchef Operaties, waren aanwezig." Ook was kolonel John Lubas, uitvoerend officier van de minister van het leger."
“Het leger ontkende ten onrechte dat generaal Flynn ooit aan de telefoon was. Dit is op het eerste gezicht onjuist en materieel. Luitenant Flynn was aan het bellen en nam zelfs deel aan discussies. Luitenant-generaal Flynn besprak tijdens het gesprek dat ze de OPTICS niet leuk vonden.
‘Dat is een rechtstreeks citaat, en zij verklaarden dat het in hun beste militaire advies zou zijn om de minister van het leger, Ryan McCarthy, aan te bevelen het verzoek van Commando Generaal William Walker om de DC National Guard in te zetten en de Amerikaanse Capitol Police te helpen af te wijzen. bij het herstellen van het herstel van Order Liberty op Capitol Hill."
“Bovendien beweert voormalig [leger] secretaris Ryan McCarthy dat hij in een telefoongesprek van twee drieën om 13.00 uur zat en tijdens dat gesprek sprak. Dit is ONWAAR, tenzij hij in de kamer was die het gesprek volgde en hij niet sprak of zichzelf identificeerde. ."
'Hij was niet aan het bellen. Hij was op weg naar het regionale kantoor van het Federal Bureau of Investigation in Washington DC om het concept van het operatieplan van die agent voor 6 januari te ondersteunen.'
‘Hij beweerde dat hij minstens twee keer had gebeld en gesproken met generaal-majoor Walker, waarbij hij de inzet van de Nationale Garde van de DC had bevolen. Dit is ook ONWAAR. Generaal Walker heeft op geen enkel moment een telefoontje aangenomen, noch hebben we ooit iets gehoord van de secretaris bij een van de lopende telefonische vergaderingen of de beveiligde videoteleconferentie gedurende de dag."
‘Dit weet ik omdat ik de hele dag bij het Commando Generaal was om de gebeurtenissen gedurende de dag op te nemen. Generaal-majoor Walker vertelde door stafofficieren dat hij stand-by moest zijn met betrekking tot de inzet op de Capitol Hill. Pas om 17.09 uur in de vroege avond, wat ik in mijn stuurboek heb opgeschreven, kreeg de DC Guard het bevel om naar het Capitool te gaan om de Capitol Police te assisteren.'
‘We kwamen te laat aan. Eén Amerikaan lag dood en andere zusters en broers raakten gewond, onder wie federale en lokale wetshandhavers. We waren klaar en stonden paraat. Ik weet of we onmiddellijk konden inzetten, toen generaal Walker het verzoek deed, de De Nationale Garde had kunnen helpen en de burgerlijke onrust snel kunnen herstellen en de openbare orde kunnen herstellen."
“Het motto van de Army National Guard was altijd klaar, altijd aanwezig. De DC National Guard stond klaar om de Capitol Police te helpen en bij te staan, maar we mochten ons werk NIET doen vanwege de verlamde besluitvorming door waarnemend minister van Defensie, Chris Miller en Minister van het leger, Ryan McCarthy..."
“Dit leidde tot een crisis in het federale leiderschap in het Pentagon en vertraagde de reactie van DC met 3 uur en 19 minuten.”
Dit is een kritische getuigenis die aan het licht brengt dat de Amerikaanse regering een vals verhaal geeft over de gebeurtenissen van 6 januari, om Donald Trump te framen als deelnemer aan een verraderlijke ‘opstand’, terwijl het tegenovergestelde waar was.
De president van de Verenigde Staten had vooraf toestemming gegeven voor de inzet van 10.000 troepen van de Nationale Garde en deze verantwoordelijkheid gedelegeerd aan de minister van het leger.
Maar in plaats van troepen van de Nationale Garde in te zetten om de hoofdstad te beveiligen tijdens de verkiezingsuitdagingen in het Kiescollege, stelde het Pentagon de uitzending van troepen uit vanwege een vermeende bezorgdheid over ‘optica’, ook al zou dezelfde regering 6 januari later ‘een existentiële bedreiging voor de democratie’ noemen. .'
De Amerikaanse regering liet de rellen van 6 januari plaatsvinden om Donald Trump en zijn aanhangers af te schilderen als 'opstandelingen'. Zo simpel is het.
Nee gaat zeker niet gebeuren (meer). Teveel mensen kennen dit plan en zullen niet instemmen..Het donkere scenario uit deze video GAAT NIET GEBEUREN.
De 'useless class' bestaat al en hangt samen van de VN/WEF clubs.
HET EINDE VAN DE MENSHEID - Gepland Door Wereldleiders
Wereldleiders bevorderen de vervanging van het menselijk ras door robots en AI. Ze willen het tijdperk van de mensheid afsluiten en een nieuw tijdperk van neo-menselijkheid binnengaan.stopworldcontrol.com