Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou kevin, die tweet waarin Trump op roept naar huis te gaan in vrede. Deze is niet eens te delen? Ik krijg het niet voor elkaar de tweet te kopiëren. Wat denk je wat de melding van twitter is? men kan er over praten met een reactie. Maar ook dat werkt niet. Ze worden steeds banger en proberen steeds harder het bereik van Trump te minimaliseren.
Ik ben nu heel rustig, alles komt goed, alles volgens plan, patriots in controll.
Mensen ben kalm.
Ja, top! maar hoe nu verder dan? Dit van vanavond is iets wat niet bij het plan behoorde. Iemand een idee hoe het nu gaat ontwikkelen? Wat is de volgende stap? Ik begreep dat Pence nodig was maar die heeft afgehaakt. Dit las ik in Telegram. Hoe gaat Trump hier nu uitkomen?
die meldde dat Pence aan de Nationale Garde een opdracht had gegeven. (N.Y Times) Dat Pence meer voor het zeggen heeft dan ze denken. In principe mag Pence dat niet doen. Misschien is het verkeerd gecommuniceerd.
Er werd gesproken over het 25e Amandement sub 4 geeft Pence het recht Trump te arresteren.
Verder is er een vrouw in het Capitol neergeschoten. Wie heeft er geschoten? zullen ze Trump wel de schuld geven.
Enkele nieuwe Tweets van Trump zijn verwijderd maar dit staat er nog
These are the things and events that happen when a sacred landslide election victory is so unceremoniously & viciously stripped away from great patriots who have been badly & unfairly treated for so long. Go home with love & in peace. Remember this day forever!