The Great Awakening

Antifa gisteren doorgedrongen in Capitool, onder begeleiding politie !

Waar eindelijk de President de gelegenheid zou moeten krijgen de giga fraude tegenover de wereld uit te leggen die alleen de standpunten van de fake media hadden vernomen, werd dit stukje geschiedenis ruw verstoord door wederom een valse vlag. Een kleintje wel-eens-waar maar toch effectief voor die dag.

WIJ ZIJN HET NIEUWS
Met miljoenen burger journalisten ter wereld ten opzichte van relatief een klein deel beroepsjournalisten ontgaat ‘ons’ niets. Overal zijn mensen met smartphones actief om live beelden te streamen en door te geven aan de wereld. Om 20.21 had ik dan ook al deze video gedeeld

https://gedachtenvoer.nl/2021/01/07/antifa-gisteren-doorgedrongen-in-capitool/

Ik heb je artikel gedeeld Henk. Waaruit blijkt dat Pence altijd al een verrader was? Wat zeggen de Q drops daar dan over? Ik had wel argwaan bij de man maar dat is meer gevoel. Ik heb een poosje helemaal niks gevolgd en op dat moment had ik volledig vertrouwen dat Trump de touwtjes in handen heeft. Op het moment dat dit soort dingen gebeuren en de ellende zichtbaar is raak ik toch het vertrouwen kwijt helaas. Ik hoop oprecht dat alles volgens plan gaat en met alle scenario rekening is gehouden.

T950d4vluyjs3rk4avl39zo8ufb66ltdl.jpg

Mike

Twitter-account van Lin Wood permanent opgeschort:

T75kkr03u2097ndk7irp50qkk6setmvpe.jpg

Hier is LW op Parler:

Tu4pjl2zh0xqd10oycs9n3c9engjd62f5.jpg

Een van de laatste tweets van LW:

T4i69lspgk9osz3c4yhem19yji4turrx2.jpg

Mike

WIJ ZIJN HET NIEUWS
Met miljoenen burger journalisten ter wereld ten opzichte van relatief een klein deel beroepsjournalisten ontgaat ‘ons’ niets.

Dat is zo maar niet helemaal want dit nieuws van al die burgerjournalisten komt niet bij de massa. Wat dat betreft heeft die MSM nog steeds de macht hoor.
‘Ons’ nieuws wordt door de MSM volgers steeds neergezet als fake news en het zal bewerkt zijn blabla. Ik word er af en toe schijtziek van. De massa zit nog steeds met ze snuiter voor de NOS en krijgt push up berichten van het AD, NU.nl etc

Dat is zo maar niet helemaal want dit nieuws van al die burgerjournalisten komt niet bij de massa. Wat dat betreft heeft die MSM nog steeds de macht hoor.
Nog wel, NOG wel. Hun macht is alsmaar meer aan het afbrokkelen. Als ze zoveel macht en invloed hadden, waarom al die internetcensuur? Think about it.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan