Ik ben het beu dat al het geld van de wereld in de klauwen is van demonen, die het gebruiken om de hele mensheid te onderdrukken, te misleiden, te vergiftigen en te vermoorden.
Ik ben het zat om te zien hoe alle informatieverstrekking, al het nieuws, al het onderwijs, alle wetenschap, alle gezondheidszorg, alle politiek, elke industrie in het bezit is van satanisten, omdat zij nu eenmaal al het geld bezitten.
Ik ben het zat om te zien dat de goede mensen moeten krabben over een kale vloer om iets bij elkaar te scharrelen, terwijl de duivels dansen op gouden bergen.
De goede mensen hebben geen geld om het nieuws te kopen, zodat er eindelijk waarheid bekendgemaakt zou worden. Ze hebben geen geld om de ziekenhuizen op te kopen, zodat mensen genezen, in plaats van slaven van giftige pillen te worden. Ze hebben geen geld om uitgestrekte bossen te kopen die ze omvormen tot uitgestrekte voedsel paradijzen waar talloze dieren vrij leven en mensen het gezondste voedsel ter wereld oogsten.
De goede mensen zijn straatarm, hebben niets en kunnen daarom ook niets. Want al het geld is in handen van de monsters die hun miljarden gebruiken om alles en iedereen om te kopen en op te kopen, zodat ze de ergst denkbare gruwelen kunnen realiseren op aarde.
Maar wat me nog het meest bevreemdt en schokt is dat veel zogenaamde vrijheidsstrijders nog veel erger brullen, blaffen, bijten en braken zodra een goed mens probeert op een goede manier wat geld te verdienen, om wat meer armslag te hebben in de strijd voor een betere wereld.
Dan zie je dat de demonen die in de overheid werken om iedereen arm te houden, niet alleen in die satanisten werken, maar evengoed - er is letterlijk geen verschil - in het hart werken van veel zogenaamde vrijheidsstrijders. Want ze gaan tekeer als wolven uit de onderwereld, zodra een van hen probeert door te breken uit de armoede en gebrek. Ze sissen als slangen en haten met een vuur recht uit de hel, en proberen iedereen kapot te maken die iets probeert te verdienen.
Gisteren schreef iemand die een groot kanaal heeft ‘Ik kan wel kotsen over mensen als David Sörensen’. Hij schreef dat als reactie onder een van mijn posts waarin ik uitleg dat het kopen van genezende, levensreddende producten ook ons werk van Stop World Control steunt. En dan zo’n reactie… Wat een haat en vergif…
De overheid gunt je niets, dat weten we. Maar onze zogenaamde medestrijders gunnen ons nog veel minder.
Zou dat niet moeten veranderen? Waarom ondersteunen we elkaar niet, zodat we met zijn allen die producten gaan kopen die financiën brengen in de vrijheidsbeweging? Waarom moedigen we elkaar niet aan, promoten we elkaar niet, steunen we elkaar niet, en bidden we niet voor elkaars succes? Waarom zijn we niet blij als iemand een levensreddend product aanbiedt, dat letterlijk genezing en herstel brengt, en waardoor middelen kunnen komen om de echte vrijheidsstrijders te helpen?
Waar is onze vriendschap, onze gezamenlijke visie, onze positiviteit?
We moeten die bittere haat van de demonen in ons hart buiten schoppen en in plaats daarvan de liefde, bemoediging, goedheid en waarheid van Jezus vragen om in ons te werken.
Ik zie uit naar een wereld waarin we allemaal elkaar aanvuren, het goede van elkaar geloven, vanuit liefde naar elkaar kijken, en samen een cultuur scheppen van welvaart, overvloed, rijkdom, goedheid, gezondheid, leven en geluk. Waar niemand te arm is om een flesje van 70 euro te kunnen betalen, maar waar iedereen duizenden flesjes kan uitdelen in die landen waar nog veel meer armoede is.
Stap uit die haat-mentaliteit. Breek uit de geest van ellende en negativiteit. En kom in de wereld van God, waar iedereen elkaar liefheeft en waar we elkaar alles gunnen en nog veel meer. De wereld van overvloed en rijkdom, leven en herstel, genade en geluk.
Naar die wereld moeten we toewerken. Heel bewust. Het gaat niet vanzelf. Kom uit het hol van de ratten, en beklim de berg van de arenden. Ga weg uit de duisternis en ga op reis naar het licht. Kies voor licht en liefde. Elke dag van je leven.
️ Volg ons -> @swcbenelux