Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja was wel een hele leuke nacht zo. Bedankt iedereen ook voor de updates enzVier jaar geleden startte ik dit draadje. We dachten toen dat het ging gebeuren: Trump zou een tweede termijn krijgen en orde op zaken stellen. Helaas, het mocht niet zo zijn. Het stemmen tellen werd in dat eerste COVID-jaar midden in de nacht stopgezet en het duurde dagen voordat de uitslagen bekend werden gemaakt. Trump 'verloor' van Biden door grootschalige stemfraude en de wereld werd in 3 achtereenvolgende psyops gestort: C19, Oekraine en Israel.
Nu is het moment dan eindelijk gekomen: Trump krijgt zijn tweede termijn. Hij maakte nog net voor zijn vertrek de vaccins mogelijk (Warp Speed), waarmee hij psyop 1 beeindigde. Psyop 2 en 3 moesten, achteraf gezien, onder Biden gebeuren. Nu mag Trump ook deze twee psyops gaan afsluiten. Op X zijn alle pro-Palestijnse accounts die ik volg bereid om hem het voordeel van de twijfel te geven. Tevens zijn ze verheugd over het pak slaag dat is uitgedeeld aan de Democraten voor het faciliteren van de genocide in Gaza en de Westelijke Jordaanoever en nu ook in Libanon.
Vannacht was een heel andere nacht dan 4 jaar geleden. Wederom heb ik deze met een aantal van jullie mogen beleven. Het was een stuk gezelliger deze keer, geen desillusie zoals de vorige keer. Dank voor deze gezamenlijke ervaring, nu kunnen we ons opmaken voor het tumult dat ons wereldwijd nog te wachren staat terwijl Trump en de patriots puin gaan ruimen.
Mike