The Great Awakening

The last (election-oriented) Trump Rally. Won't lie, feeling a little emotional about it.

These signature events have, without question, helped build #MAGA into the force of nature that we've become as evidenced by the bonds we share nationwide.

I consider it an honor to have been a small part of all of this and sincerely appreciate all of you and the blood, sweat, and tears you've all volunteered to date.

All of it mattered.
What a time to be alive.

May God bless and protect Donald J. Trump and all freedom-loving patriots today so that we may be victorious in helping bring this damn thing home.

h/t @RealAbs1776

Mike

Alleen maar vrouwen (en zwakke betamannen) stemmen op Kamala. Haar voornaamste stemmentrekker? Abortus, het recht van vrouwen om genocide te plegen op het ongeboren leven.

Voornamelijk mannen stemmen op Trump. Zijn voornaamste punt? Massaimmigratie, mogelijk gemaakt door de Democraten.

Jaren geleden heb ik dit al voorspeld. Ik raakte verwikkeld in hevige discussies met sommige vrouwelijke forumleden, die op hoge poten verdwenen.

Anno 2024 blijk ik gewoon gelijk te hebben. Niet de eerste keer, ik had het in 2016 al over het gevaar van Bill Gates met zijn depopulatieagenda en moest dit bekopen met een uitstoot uit de WAPF.

Moraal van het verhaal: sta voor je eigen waarheid, ook al sta je alleen.

Mike

1730837348382.png
"Let's test our hypersonic nuke missile on election night and send it West over the Pacific"

"Yeah, that sounds like a good idea"

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan