The Great Awakening

Oude video van Trump waarin hij zegt dat hij voor een periode alles verliest incl een stukje loyaliteit.

https://fb.watch/2TSc6dHi4N/

je bedoeld dat hij zichzelf dan zogenaamd voor heeft gedaan als Antifa tuig? En eigenlijk een white had is? Om daarna het Q verhaal te vertellen?
Dat van dat Q-verhaal weet ik niet, maar alle andere dingen die je noemt wel, ja,
Hoor ook theorieën om me heen dat als Biden president word al snel zijn vicepresident het over gaat nemen van hem en dat bij het plan van de satanisten hoort. Omdat Biden niet capabel is om president te zijn.
Dat is 100% [HUN] plan. Biden eruit, Kamala wordt president en kiest bijv. Hillary of Michael Michelle O. als VP. Not gonna happen.

Mike

Het is allemaal spannend en afwachten wat er precies gaat gebeuren. Over die Viking met horens had ik ook gelezen dat hij een marinier is en dat er camera's en microfoons in de horens waren verstopt. Of het klopt weet ik niet.

Wat ik wel weet is dat het soms erg verwarrend is wat betreft wie aan welke kant staat. Ik dacht dat Lindsey Graham aan de goede kant stond, maar nu zegt hij dat Biden de nieuwe president wordt. Of is dat om de Deep State in verwarring te brengen door ze te laten denken dat hij niet aan de kant van Trump staat?

Op dit moment heb ik alleen 100% vertrouwen in Trump, Generaal Flynn en Admiraal Rogers.

Tvmlai7c5w29xpwr5cn4znsh57w83y1mh.jpg

Mike

Ik las ook dat de dame die neergeschoten is nog leeft. geen idee meer wat ik wel of niet moet geloven. Voorlopig ga ik met Edwin mee en vertrouw ik alleen nog Trump zelf en Flynn. Dat van die camera's in die hoorns, daar had ik ook over gelezen en geplaatst hier. Eveneens de connectie met Pelosi. Waar dit naartoe gaat? Geen idee. Verwarrend is het wel.

Ik heb die video op me telefoon met bloed doorgestuurd gekregen. Ik doe me best deze te uploaden in youtube. Dat ziet er toch wel anders uit.

Kunnen jullie deze link openen en de video zien? Dit is de video met bloed

&feature=youtu.be

Wie weet heeft Martin Vrijland het bij het rechte eind. Persoonlijk ga ik niet zomaar beweren of het echt waar is of niet. Als het echt zo is dat ze wel overleden is vind ik dat al erg genoeg is.

Op video die bij Vrijlands artikel zit is inderdaad ook bloed te zien

Ja, idd. Hij beweert een bloedpil. Ja dat kan. Maar vind het vergezocht. Sorry.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan