The Great Awakening

Ik heb nieuwe buren. De vrouw kwam net aan de deur en we gingen in gesprek. Ze geloven ook niets van het corona en we hadden het verder over de VS. Ze hebben familie in Amerika en ze zei ook alles ervan te weten. Staat aan kant van Trump.

Nou, leuk om te weten dat ik zulke leuke ontwakende buren heb. Gaaf.

Met de andere mensen in de straat ben ik niet in gesprek gegaan, maar wie weet tot welke positieve verrassing ik dan zou komen...

Dorothé

Oke. Nou ik weet het niet. Want niks verbaasd me nog. Dus wie weet kan het best zo zijn dat hij wel gelijk heeft. Waarop is jou mening gebaseerd dat je zeker weet dat hij geen gelijk heeft? Hier nog een andere video van haar op de grond. Ik heb heel veel filmpjes met andere beelden maar geen idee of ik tijd heb om alles te uploaden. Ondanks de melding in de video over aanstootgevend even door klikken.

&feature=youtu.be&bpctr=1610105222

Fijn Dorothe dat je mensen naast je hebt wonen die er hetzelfde over denken.

Pymander, ik weet het ook niet. Mijn eigen gedachte was dat het wel toevallig is dat ze hoge functies heeft gehad. En dat ze mogelijk een rol speelde. Dus wie weet is het idd nep. Maar zolang als er geen beelden zijn dat ze leeft maar wel berichten naar buiten komen met geschreven teksten dat ze leeft laat ik het in het midden.

Nou, leuk om te weten dat ik zulke leuke ontwakende buren heb. Gaaf.

Geweldig Dorothé! Ben stiekem een beetje jaloers. Ik denk dat al mijn buren voorop in de rij staan voor hun prikkie 😣

Ja, het was even aftesten hoe ze erover dacht, maar toen gooide ik de knuppel in het hoenderhok.

En zie daar....ongelooflijk. Ik ben perplex. Maar zo zie je maar weer.

Het zijn mensen op middelbare leeftijd, Indonesiërs. Je kunt aan de buitenkant niet zien hoe iemand erover denkt.

Dus het zijn er waarschijnlijk meer dan we denken.

Dorothé

Opmerkelijk..

Vanaf de Parler van Lin Wood kwam dit artikel:

https://welovetrump.com/2021/01/07/pence-receives-strange-coin-after-certifying-the-fraudulent-election/

Hmmmm, waar hebben we dit eerder gezien? De John Wick films...

https://johnwick.fandom.com/wiki/Gold_Coin

Life immitating art?

Charza,

Wat betekent het dat Pence die munt kreeg?
Ik kijk nooit films en ken John Wick daardoor niet. 😂

T71h3be4or3ngkc2h7amzqkmwzlp6pph1.jpg

Mike

@Edwin

De John Wick films introduceren de kijker in de wereld van de diverse  georganiseerde misdaad. Het idee is dat men in de onderwereld vaak hoge prijzen betaald voor "diensten" die geleverd moeten worden. Deze diensten hebben vooral betrekking op huurmoord contracten en het verhandelen van slaven.

De diverse maffia organisaties zouden grote munten van puur goud gebruiken als valuta. Deze valuta gaat volledig buiten het bankwezen om en zijn zodoende niet makkelijk traceerbaar.
Nu is John Wick een serie van actiefilms.. maar ik ben dat een paar jaar geleden uit gaan zoeken, en die gouden munten is dus wel gebaseerd op een echt fenomeen.

Bekend is dat bijvoorbeeld de 'ndrangheta maffia in Italië dit soort munten in omloop heeft voor hun mensenhandel diensten. De munten vertegenwoordigen grote sommen aan geld, wanneer je ze wit zou wassen door bijvoorbeeld het goud om te smelten.

De Parley van Sidney Powell is key.

Trump HEEFT nog steeds de emergency volmachten.

We hebben Durham als Special Counsel Jurist..... die dus ook de gerechtshoven kan vervolgen.. En Giuliani is openbare aanklager namens Trump.

Lin Wood en Sidney Powell spreken namens "The People" die natuurlijk als grootste gedupeerde gerepresenteerd moeten worden.

Ella Ster

De media zullen moord en brand schreeuwen en president Trump in dat geval presenteren als een dictator. Maar Trump heeft nog vele troefkaarten niet gespeeld. Denk aan de dossiers waarbij politici en topambtenaren zijn gechanteerd wegens misdaden tegen kinderen. Het is niet voor niks dat Lin Wood de chantagepraktijken van Epstein de afgelopen week naar voren bracht. Maar er zijn zoveel andere geheimen en leugens die men naar buiten kan brengen. Denk aan de Covid-19-fraude, het geheime ruimteprogramma, 9/11, de moord op Kennedy. De lijst is eindeloos.

https://www.ellaster.nl/2021/01/08/is-het-toneelstuk-in-washington-dc-nu-over/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan