The Great Awakening

https://www.thegatewaypundit.com/2021/01/political-director-abc-news-talks-cleansing-america-trump-supporters/

Dit staat Amerika en de wereld te wachten als deze psychopaten aan de macht komen.

Mike

‘Trump-aanhangers’ bestormden op 6 januari 2021 het Capitool in Washington DC. Er vielen doden en gewonden en congresleden sloegen op de vlucht. Het Congres kwam later terug en kende de meerderheid van Kiesmannen toe aan Biden. Zijn lot als 46e president is volgens de mainstream media hiermee bezegeld. Maar is dit wat er werkelijk gaande is?

Niets is wat het lijkt te zijn

https://www.ellaster.nl/2021/01/08/is-het-toneelstuk-in-washington-dc-nu-over/?fbclid=IwAR1BhQkp2ZTydwOd-YijzLW7FjxbKztvfupBrhp_CkQFQVu67E3KlinKv6U

@realDonaldTrump
·
3 u

To all of those who have asked, I will not be going to the Inauguration on January 20th.

Interresant... dus niet op 20th

?? omdat er op de 20th geen Inauguration zal plaatsvinden ??

Wat staat ons nog meer te wachten ??

Heeft iemand een idee ?

Goeie vraag, daar ben ik ook benieuwd naar.

3 u

To all of those who have asked, I will not be going to the Inauguration on January 20th.

Interresant… dus niet op 20th

?? omdat er op de 20th geen Inauguration zal plaatsvinden ??

Omdat trump niet aanwezig wil zijn bij verliezers. En eerder werd gezegd dat ie dan in air force 1 zit. Geen idee of het zo is. Eerlijk gezegd, ik heb het opgegeven om het bij te houden.We zullen wel zien wat er gaat gebeuren. Niet alles is waarneembaar.

Tn3o472ouuhj9bw22x6cw7w0tri3l3wyy.jpg

Ik vraag me af waarom Trump de mensen vroeg naar het Capitol te gaan. Heeft hij geweten ( of vermoed) dat het zo zou aflopen?

Was dit gepland? Of ging het om de computers?

Het gevolg is dat de media en de democraten dit gebruiken om Trump blijvend en constant de grond in te boren.

Wat is er met de Durham Reports?  Bewijs?

Sommige laatste twitter berichten kan ik niet openen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan