The Great Awakening

@romagi, ik snap wel meer niet betreft die bestorming vh Capitol. Ik heb ook nog vragen dus ik kan die van jou ook niet beantwoorden. Misschien iemand anders wel. Ik hoop dat we snel echt booming news zullen krijgen.

Zo las ik net ook weer wat op zerohedge over Pelosi wat ik ook niet kan plaatsen.
Kortom veel vragen maar nog geen antwoorden, we zullen denk ik nog even geduld moeten hebben.

We hebben allemaal vragen en voor nu is het allemaal niet duidelijk. Wat mij wel is opgevallen is dat Trump in zijn laatste toespraak geen woord gezegd heeft over de slachtoffers die er zouden zijn. Misschien omdat het idd niet waar is en ze gewoon nog leven. Ik acht Trump wel een man die daar zijn medeleven voor zou tonen. Maar dan wel als het gegrond is. Allemaal vragen en nog geen antwoorden. Voor nu is het afwachten. Maar heftig is het wel. Het hele team van Trump word inmiddels gecensureerd. Dat is wel duidelijk.

Buiten het feit dat Twitter has suspended the accounts vind ik al die berichten niet zo handig. De verrader slaapt niet.

Welke berichten bedoel je precies Romagi? Het mag toch duidelijk zijn dat het te idioot voor woorden is dat accounts worden gecensureerd. Twitter berichten worden verwijderd van onze President.
Ik denk wel dat er geen Q drops meer zijn om geen slapende honden wakker te maken in de eindfase. Maar welke berichten jij op doelt weet ik niet. Ik zag een tweet nog van Flynn waar hij vooral op riep om moed te houden. tenminste, iets in die richting. Lijkt mij niks mis mee. Het zou juist raar zijn als het hele team zich afzijdig zou houden. Nu las ik net op twitter dat Parler ook moeilijk aan het doen is. Althans, dat apple de app wil verwijderen uit de app store.

WTF???? Ze hebben Trump helemaal van twitter af gegooid!! Ongelooflijk!!!! Zijn account is weg!

?s=20

Tx3r7t5pp7iaqdrvqitbsqoydrdxcs02q.jpg

Ja natuurlijk is het belachelijk dat accounts worden verwijderd. Ook op de radio hoorde ik praten over het feit dat het wel de President is die verwijderd wordt en dat dat gewoon niet kan en dat er wettelijke regels moeten komen over dit gedrag.

Gen Flyn en Lin hadden het o.a. over het rapport Durham dat vrij gegeven moest worden. Dat is vast een belangrijk rapport  De democraten weten heus wel wat dat rapport betekent maar nu zijn ze gewaarschuwd dat dat openbaar wordt. Een kat in nood .........

Ja, en er is geen enkele reden om de President en zijn team te censureren als ze zo heilig ervan overtuigd zijn dat Trump zijn verlies neemt. De media verkondigd het zelf. waar zijn ze dan zo bang voor? Voor zijn macht. Dit is waar Trump altijd voor gestaan heeft. Het bedrog van de lamestream media! PANIC!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan