The Great Awakening

Zonet zie ik voorbij komen dat de paus is gearresteerd. Lin Wood heeft dit ook op Parler gezet. Maar of het waar is? De site waar de info staat geeft een ervoor aan. Ik kan hem nu niet meer openen maar op mijn tel stond ie open en heb een paar screenshots ervan. Geen idee of dit betrouwbare info is.

https://www.conservativebeaver.com/2021/01/10/vatican-blackout-pope-arrested-on-80-count-indictment-for-child-trafficking-fraud/

T02q3aiyno8ro809rxcmdw965gkjnmz6v.jpg

Ik scroll wat door de reacties onder het berichtje van Lin Wood en geen enkele bevestiging maar wel dit:

The website that published the story (Conservative Beaver) has a history of spreading hoaxes about prominent people being arrested. For example, it falsely claimed former President Obama had been arrested for espionage, and that George Soros was arrested for election interference. It published a similar hoax about Hunter Biden being arrested only last month.

Nou, de vraag is of dit account van Lin Wood geen fake account is? Er gaan berichten dat er veel fake accounts aangemaakt zijn op Parler. Hoe weet je nu of iemand zijn account echt is? Of is het bericht eronder soms nep?

Hij heeft overigens wel reactie. Maar dat werkt via de knop op conversatie weergeven 8.5 k reacties.

Mijn ogen kunnen me bedriegen, maar ik denk toch echt zwaailichten en politie autos te zien op deze webcam bij het Vaticaan

https://www.windy.com/nl/-Webcams/Italië/Lazio/Rome/Vatican-City-State-Saint-Peter's-Square/webcams/1230041254?41.900,10.811,8

Tdxl4iy5rki1h1wwfa31hud3u2i6npyef.jpg

Betere webcam. Daar staat toch volgens mij echt een zwarte politie auto als ik me niet vergis. Zelfde als op de foto hieronder.

https://www.skylinewebcams.com/en/webcam/italia/lazio/roma/piazza-di-spagna.html

T9rhuk4rt294zrty7wjp5by88ax4c6ccy.jpg

Goed, als dit bericht van Lin Wood dus fake news is dan ga ik mezelf maar eens afvragen of ik het allemaal nog moet geloven. Want waarom zou Lin Wood fake news verspreiden? Wie weet staan die wagens daar wel omdat er nogal toeristen op af komen. Niemand lijkt in paniek. Dus ben erg sceptisch of dit account oke is, of de info wel oke is.

Zonet zie ik voorbij komen dat de paus is gearresteerd

Fake account, er staat Parley ipv Parler
Joost

Wim Visscher 10 -01-21 NEDERLAND DOE NU JE VEILIGHEIDSGORDELS OM.
Hij heeft ook over de arrestatie van de Pope.

Fake account, er staat Parley ipv Parler
Joost

Hoe kan dat dan? Dit komt gewoon uit de app van parler. Met dezelfde gebruikersnaam als de link die jij plaatst hoor. Datzelfde bericht in die link die jij plaatst zie ik ook als zijn bericht....hoe kan dat dan? Kijk maar naar de gebruikersnaam op mijn foto van de persoon die ik volg. En jou link...

Ben er al achter, het is geen fake account. Als ik vanuit notificatie op het bericht klik staat er idd Parley boven. Maar als ik ik de naam klik staat ze naam erboven. Dit zit dus in Parler zelf. Het lijkt erop dat hij wel degelijk deze info naar buiten heeft gebracht.

Tusglglafuziraydmz6vsu4cs9ylj0lgp.jpg

Binc, is de kaart van Rome met wegafsluitingen van vandaag?

is er een reden waarom dat niet zou kunnen? Ik twijfel ook aan de berichtgeving Edwin. Vind dit allemaal te vaag worden. Waarom zou Lin Wood dit verspreiden als het niet waar is?

Weet je wat? Ik denk dat het lariekoek is. De video die Lin Wood gepost heeft bij dat bericht met het Vaticaan in het duister. Daarin is heel duidelijk een kerstboom te traceren. Zie foto. Zien jullie die ergens op de webcam? Ik niet. Ik hou mezelf hier voorlopig maar even afzijdig van.

o1nyml2gpbk656vtt1kfcl5tetdi27o3.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan