The Great Awakening

Tja Binc, het wordt steeds lastiger om desinfo en waarheid van elkaar te onderscheiden. Misschien is het account van Linn Wood wel gehackt? Toch hoop ik (uiteraard) dat de info klopt. Uiteindelijk zullen we er wel achter komen of het waarheid is. Eerst maar weer loslaten...

https://t.me/jordansather/291

With all due respect: clickbait. "Conservative Beaver" is essentially a satire site run from Canada. Anyone remember 'YourNewsWire'? Kinda like that.

Lin Wood, please take a second look at some of this stuff you're posting.

Tja Binc, het wordt steeds lastiger om desinfo en waarheid van elkaar te onderscheiden. Misschien is het account van Linn Wood wel gehackt? Toch hoop ik (uiteraard) dat de info klopt. Uiteindelijk zullen we er wel achter komen of het waarheid is. Eerst maar weer loslaten…

Wie weet gaat het niet om de info en geeft Lin Wood nu een signaal af wat Trump niet kan omdat ie van twitter af is gegooid? Misschien een stomme gedachte van mij. Maar wie weet doelt ie wel op de afkorting CFT? Ik roep maar wat.

Ik zou verder ook niet weten waarom Lin Wood dit bericht verspreid als die site nep is. Hij blijkt wel de echte Lin Wood. Tenminste, iedereen volgt dit account. Dus daar hoeven we niet aan te twijfelen.

Zou het dan toch iets met het Vaticaan te doen hebben en heeft Lin Wood toch iets juist gepost, ook al is het van een satirische website?

Dorothé

Tx1gcju1myr1hiki1b7jd3n822w9h8obd.jpg
Vraag ik me ook af. de video van bovenstaande twitteraar, die site suggereerde 3 dagen geleden dat Trump en zijn staf toen in Rome was.
Als ik de link open staat het er niet bij. Maar wel op google. Is dezelfde video. Ik geloof het pas als het zichtbaar is dat ie gearresteerd is.

Ja, dat vind ik ook wel.

Hij zou al zolang gearresteerd zijn en zelfs al dood en er zou een hollogram van hem existeren, maar zolang de man nog niet voorgekomen is, laat ik het even in het midden.

Amen!

Dorothé

Volgens Simon Parkes heeft President Trump afgelopen nacht de Insurrection Act getekend op  min. 6.25

&fbclid=IwAR2oejiAzMASZdocchcL_MZz9iHuGcm1-fTLl2vn8r6bfdeFAex71fT1nuM

Tja Dorothe, ik ben het met je eens. Eens moet er echt iets gebeuren iplv alle wilde verhalen. Zou het ook zo kunnen zijn dat als dit filmpje van een aantal dagen geleden is het te maken heeft met deze getuigenis van een paar dagen geleden?

?s=20

Briljant filmpje Ssrdam, relatief gezien een oude opname maar rete-relevant. Deze had ik net ff nodig. Kun je nagaan hoe lang men al bezig is met dat hele Deepstate verhaal, het is een plakkerig spinnenweb dat overal in verweven zit.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan