The Great Awakening

Ik vertrouw die Simon Parkes voor geen meter, hij claimt een betrouwbare bron te hebben maar er valt vrijwel niks te verifiëren.

Jammer dat mensen die zogenaamd Q nieuws brengen zoals Charlie Ward( die ik sowieso niet vertrouw) dus precies deze info doorspelen van deze Simon Parker. Hetgeen wat Charlie Ward zei is exact wat Simon Parker zei. En zo gaat de desinformatie maar door en door.

Geweldige speech gister van Trump, wat een man!

Voortaan de post waar je op reageert citeren en dan je reactie eronder zetten, voorkomt misverstanden.
Ja, ik heb er nog even over zitten nadenken gisteren, maar (domweg) dacht ik dat het wel duidelijk was dat ik Trump bedoelde.

Volgende keer beter.

Dorothé

Toom445g6vgt5brszqcm5d8jo1okdta21.jpg

[Doorgestuurd van Nederlands Verzet Kanaal (hugo de smet)]
Een interessant perspectief ...

Enkele leuke weetjes:

"Iets om over na te denken.

1. Trump was niet kandidaat voor de zoveelste verkiezing van vier jaar in 2016 - Trump werd door het leger benaderd om zich kandidaat te stellen en zijn hele overwinning was en is nog steeds een militaire operatie.

2. De eerste 4 jaar van Trump was om eerst het lagere moeras droog te leggen. Het moeras was / is diep en omvatte elke industrie in de wereld, bankwezen, film, farmaceutica, voedsel, noem maar op, zij controleerden het; er is veel afgehandeld.

3. Barack Obama ondertekende voordat hij zijn ambt verliet een uitvoerend bevel om iedereen gratie te verlenen voorafgaand aan alle misdaden in de regering. Dit is WAAROM niemand verantwoordelijk werd gehouden toen de Trump aantrad.

4. Deze moerasratten konden niet worden berecht voor die misdaden (dwz: Hillary e-mailschandaal, Clinton Foundation, FISA die de Trump-campagne bespioneerde, enz.) ~ Alleen misdaden nadat Obama zijn ambt had verlaten, konden worden berecht - daarom moesten nieuwe misdaden worden verstrikt.

5. Het leger moest hen betrappen op het plegen van misdaden met bewijs.

6. President Trump zei in zijn toespraak op 7 januari 2021: er zal "een soepele, ordelijke machtsoverdracht" zijn.

7. Dit betekent geenszins dat president Trump de macht overdraagt van zijn eerste termijn naar Joe Biden! Hoorde je hem Joe Biden zeggen?

8. We gaan over van het ter ziele gegane USA Corp naar de Republiek (niet Biden). President Trump krijgt technisch gezien geen 'tweede termijn' en zoals hij tweette, 'zal niet op de inauguratiedag in januari zijn' ~ dit betekent dat er geen inauguratiedag zal zijn. Dit was de laatste opgenomen termijn van een president die in de "American Corporation" diende.

9. President Trump heeft de Banking Act van 1781 uit Engeland ontmanteld. De Verenigde Staten worden weer een republiek en Donald J. Trump wordt de eerste president van de nieuwe republiek met een volledig intacte grondwet.

10. De startdatum voor de nieuwe Republiek is 4 maart 2021 ~ dit was de oorspronkelijke startdatum van de nieuwe president (totdat deze werd gewijzigd onder FDR in 1933).

11. Aan het einde van de toespraak van president Trump zei hij: "Onze ongelooflijke reis is nog maar net begonnen." Boom

11. Het maakt niet uit hoe het eruit ziet, het is allemaal optiek; Bij militaire operaties is aan alles gedacht.

12. Trump behaalde een overweldigende overwinning en wordt de president van de nieuwe republiek.

13. De moerasratten die de afgelopen 4 jaar hun misdaad hebben gepleegd; en ze zijn nu verstrikt.

14. Het certificeren van bewust frauduleuze verkiezingen zoals Pence en het Congres zojuist deden, is verraad.

15. Nu is president Trump nog steeds de president van de Verenigde Staten tot 20 januari 2021. Hij heeft de macht om een beroep te doen op de opstand. De Insurrection Act behandelt verraad op militair niveau.

16. Waarom heeft de president de Insurrection Act niet eerder betrokken? Omdat het leger erbij betrokken is en mensen hem ervan zouden hebben beschuldigd een dictator te zijn. Hij heeft iedereen ruimschoots de gelegenheid gegeven om eerlijk te zijn met de frauduleuze verkiezing: het Hooggerechtshof, de DOJ, de rechtbanken, het congres en de vice-president. Ze kozen allemaal voor het grootste deel hun rijstrook en kozen ervoor om een (bewust) frauduleuze verkiezing te certificeren.

17. Veel Trump-aanhangers zijn onder druk gezet en bedreigd door de diepe staat, dat is altijd zo geweest. Mensen die tegen Trump lijken in te gaan, zijn ofwel bedreigd of maken deel uit van de diepe staat. Mensen hebben hun rijstroken uitgekozen.

18. Onderschat de president en deze militaire operatie niet. Trump lijkt vaak zwak voordat hij wint (lees The Art of the Deal). Twitter en Facebook verbieden nu de president (censureren) ~ dit geeft de president de mogelijkheid om het Emergency Broadcast System (opgezet in 2018) te gebruiken om contact op te nemen met alle Amerikanen voor wat ze moeten horen over de volgende stappen.

Godsgeschenk, [13.01.21 10:32]
[Doorgestuurd van Nederlands Verzet Kanaal (hugo de smet)]
19. Trump heeft keer op keer gezegd: "we hebben het allemaal (het bewijs)." Hij heeft ook gezegd: "we zullen ons nooit overgeven." En hij zei: "het beste moet nog komen!"

20. Bekijk of vertrouw de MSM niet; ze zijn diepe staat. Geef niet op. Houd het geloof. "

Dorothé

Sorry voor me late reactie, wegens tijdgebrek niet meer kunnen lezen. En nu lees ik ook dat Trump gisteren de toespraak heeft gegeven. Eigenlijk was ik in de veronderstelling dat we moesten wachten tot eind van de week.

Nou Sampjes, dat je er niks meer van aan trekt klinkt al positief. Voor mij is het tijdverspilling wanneer mensen Trump belachelijk maken of toch door gaan over dingen terwijl ze dit zelf al niet wilden. Ze moeten het zelf maar weten.

Martin Vrijland zegt volgens mij niet in Q te geloven. Nou, wie weet veranderd zijn kijk wel wanneer blijkt dat Trump toch de 2e termijn in gaat.

Weet iemand of er nog iets uit de toespraak is gekomen waaruit blijkt dat de voorspellingen concreet gaan worden?

Vandaag kwam er een gedachte in me op. Ik hou het even simpel.

Heel veel mensen weten allang wat de bedoeling is van Trump maar zeggen dat niet.

Pence heeft 4 jaar aan de zijde van Trump gestaan.  Hij moet dus veel weten van "the plan" en de gehakte computers. Kan het zijn dat hij een dubbelrol speelt?

Dat hij nu geen partij heeft getrokken voor Trump wordt hij vertrouwd ?  door de democraten en hoort hij hun plannen en speelt het spel van de Democraten mee.

Terwijl hij eigenlijk het spel van Trump ondersteunt.

Even iets heel anders over Tv op zender Arte. Weet niet waar ik het anders moet plaatsen.  Gisteren een film over de invasie bij Duinkerken - waar een hoop fout is gegaan.  Kennelijk is er altijd al gefilmd.

Vanavond een film over Nurnberg und seine Lehre. Ein Film gegen das Vergessen.

Daarna een film Geboren in Auschwitz.

Ik heb het idee dat die films niet toevallig worden uitgezonden.

Dat gevoel had ik ook toen ik nog tv keek, dat films of documentaires met een reden opnieuw worden uitgezonden. Heb begin vorig jaar de stekker eruit getrokken, dus valt me nu niet meer op.

13-01-2021 War Room vandaag met Rudy Guiliani over de Impeachement van Donald Trump. Rudy; "Het is een schande, ik heb het bewijs al vanaf 2 dagen na de aanslag op het Capitool op video. 'Antifa'. Je vind het op mijn website en bekijk de podcast. We moeten eens stoppen met de gedachte dat de FBI dat signaleert, ik ben zelf ook naar de Oekraïne geweest om de 'Harddrive to Hell' op te halen".

https://rudygiulianics.com/

https://www.nd.nl/geloof/katholiekinside/1012727/arrestatie-van-paus-blijkt-opruierig-broodje-p-aap-verhaal

Dit soort berichten nu weer.

Simon Parkes heeft zijn about page aangepast haha fail !!

Gelukkig de oorspronkelijke tekst nog in m'n vorige post geplakt. Ik had dit al aan zien komen, de about page was gisteren al geblokkeerd op zijn eigen website, kon gisteren alleen nog via direct link worden geopend en is nu dus aangepast!
https://www.fatsforum.nl/forums/topic/the-great-awakening/page/192/#post-331853

https://www.simonparkes.org/about

De oorspronkelijke tekst:
Simon Parkes is a life long experiencer of aliens, shadow people, elementals and ufo’s, these include Mantid (Mantis) beings, Draconis Reptilian, Feline, small and tall Grey creatures, Crystalline beings and other creatures that can’t be identified. Simon was an elected Politician and served a full term of office.

Simon’s biological mother worked for the British Security Service, often called MI5 between 1965 – 1979. However while she was managed by British Intelligence she was in fact working “jointly” for the National Security Agency (NSA) of America. Her job was to type out documents that related to crashed ufo craft that had come down all over the Earth’s surface and had then been retrieved by American special forces/recovery teams.

Simon’s Grandfather, who was a British diplomat, worked for the foreign arm of British intelligence often called MI6. But again in his case he was closely associated with the Central Intelligence Agency (CIA) of America. During this time he was awarded the Order of the British empire (OBE) medal as well as the Commander of the British Empire (CBE) medal, however he turned down a Knighthood from the Queen. Simon’s Grandfather was also a prominent Freemason and was Britain’s appointed diplomat to the United Nations in the late 1950’s and early 1960’s .

Simon went public with his story in 2010, and since then has toured the UK speaking at conferences, initially attacked by the establishment media in a concerted effort to discredit him. However an event in 2013 was to be a game changer, when Simon was invited by the British Ministry of Defence (MOD) to join a small party being given a tour of a secret space radar base in the UK. This totally confounded the established media and has led to a far more serious appraisal of Simon’s story by them.

Simon has assisted a growing number of people who have come forward from Illuminati families/bloodlines – where they have suffered torture and trauma, many from MILAB situations. Simon is able to re-integrate any alternate personalities that the individual may have, remove any Jinn/demonic possession and “de-activate” any suicide programmes placed in the person.

On a lighter note Simon also does Soul readings, where in most cases is able to identify the individuals soul/star family background. A reasonable fee is charged for these services – Simon is offering a nearly unique service and places the highest value on client confidentiality – having helped people from many countries and from widely differing backgrounds, from college students to employees of the Rothschild’s. Simon understands the critical nature of his de-programming/healing/soul reading work and the support that his clients need.

Ik bewerkte m'n bericht aan omdat de link niet goed was en nu is het bericht verdwenen?

De video van Nancy Pelosi in het bericht hierboven is vertraagd afgespeeld. Daardoor klinkt het raar.

In dit artikel staat de originele opname:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8340925/Nancy-Pelosi-doubles-calling-Trump-obese-calls-kid-doggy-shoes.html

@sprout, wat goed dat je dit hebt onderschept! Gewoon een leugenaar dus die Simon met zijn dwaalsporen. We moeten echt alert blijven hoor.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan