The Great Awakening

Dank Sprout! Blijft natuurlijk ook wel vreemd dat Simon Parkes nog steeds op YouTube is ondanks het veelvuldig gebruik van de verboden/gesproken letter 'Q'.

De video van Nancy Pelosi in het bericht hierboven is vertraagd afgespeeld. Daardoor klinkt het raar.

In dit artikel staat de originele opname:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8340925/Nancy-Pelosi-doubles-calling-Trump-obese-calls-kid-doggy-shoes.html
dank je Edwin!

Hoop dat deze zichtbaar wordt, is echt prachtig!
https://t.me/jordansather/386

Waar gaat dit over. Kan niet openen.

Waar gaat dit over. Kan niet openen.

Blijkbaar zit je niet op Telegram. Het is een geweldig filmpje over alle bekende Q decoders.

Thanks. Ik zal het doorsturen naar mijn zoon.
Tot nu toe ben ik nergens lid van behalve hier alles volgen. In principe wil ik nog wel ergens aanhaken maar niet overal. Is Telegram het beste?
En soms kan ik via een omweggetje ook wel eens iets vinden.

Nieuw artikel van Ella Ster:

In een video van een speech die Hillary deed, zogenaamd voor een publiek, zie je dat de beelden op de telefoonschermen helemaal niet overeenkomen met de achtergrond. Vervolgens valt het beeld even later door een storing helemaal uit elkaar. Waar kijken we hier naar? Een green screen? Een hologram? Een CGI? Niets is wat het lijkt te zijn en welke techniek er ook is gebruikt, Hillary staat daar niet voor die menigte te praten.

https://www.ellaster.nl/2021/01/14/de-maskers-vallen-af-letterlijk/

Het zou me niet verbazen als Simon Parkes een pathologische leugenaar is. En in Q volgers heeft hij nu een trouw publiek die alles van hem aannemen.

https://www.youtube.com/watch?t=2059&v=_3IXkc_UitA

https://www.youtube.com/watch?t=1222&v=_sBD6AY1uzo

Opeens duiken er allemaal mensen op á la Charlie en Simon maar in NL ook die Dutch Digger en nog iemand waar ik de naam van kwijt ben. Mensen die een graantje willen meepikken (hoe goed bedoeld soms) van het succes van de movement. Ik volg Dave nu een jaar en ik heb hem nog nooit uitspraken horen doen dat hij connecties heeft met Intel of heeft gebeld met een Q insider of zoiets. En iedereen mag van mij onderzoek doen en dingen op video zetten, maar het mag wat mij betreft wel realistisch blijven, voor wat dat woord in deze tijd nog waard is ;)

Daar bedoel ik mee dat men voorzichtig is met uitspraken over data en voorspellingen en connecties die niet waar zijn, houd het bij de feiten.

Simon Parkes, British City Councilman, Claims He Fathered Space Alien Named Zarka

06/19/2013 10:10 am ET Updated Jun 19, 2013

Sex is out of this world for British city council member Simon Parkes.

The 53-year-old politician, who represents Whitby, is raising eyebrows because of his belief that he fathered an extraterrestrial child — named Zarka — with an alien he calls the Cat Queen. His real mother, he says, is a 9-foot-tall green alien with eight fingers, according to the Northern Echo.

He revealed his other-worldly past in a new TV documentary, “Confessions Of An Alien Abductee,” and claims he’s been getting down and dirty with higher beings about four times a year.

“What will happen is that we will hold hands and I will say ‘I’m ready’ and then the technology I don’t understand will take us up to a craft orbiting the earth,” he told the site.

His wife isn’t happy about his intergalactic galavanting, but dealt with the news because “it is not a human level,” Metro reports.

https://www.huffpost.com/entry/simon-parkes-alien-child_n_3464704?guccounter=1

Het lijkt er op dat de ratten zich uit de voeten proberen te maken voordat de bom barst:

Thpb06i2ofejm9yw27r3e2yml3eio9jt1.jpg

Th6g48hnzyi9tdcfx0kv3lytido0rq6oa.jpg

Tuydzrzvbt13trgkrbz5taezcp2fkw1zu.jpg

Tux9noznwygh18zo4iaphvm89w58favwu.jpg

Mike

Tijd voor een Nederlandstalige update waar je met een goed gevoel mee het weekend in kan.

De uitzending van gisteren van Dave van X22 Report was legendarisch, wie hem nu nog niet heeft beluisterd heeft waarschijnlijk geen flauw idee van wat ons te wachten staat in de komende week. Voor mij staat nu als een paal boven water dat wat we al die tijd al vermoedden waarheid is: Dave maakt onderdeel uit van de Q-operatie. De zekerheid waarmee hij de tijdslijn uiteenzet die we tegemoet gaan laat geen enkele ruimte meer over voor twijfel over de juistheid van zijn berichtgeving.

En het blijkt ook uit te komen, zie bovenstaand Twitter-bericht waarin Lou Dobbs aankondigt dat Trump m.i.v. maandag 18 januari alle documenten die te maken hebben met Obamagate/FISAgate/Spygate gaat deklassiceren. BQQM! Want dat is dus waar Dave het over had. Op maandag en dinsdag komt er allerlei belastende informatie vrij, niet alleen over FISAgate. Q-post 4904, 21-10-2020, laat ons dit zien:

Te1gq9dw5rrcrrybfpulfhn78pt6tw4jl.jpg

Met daaronder: All [3] movies playing simultaneously?

Met andere woorden, we gaan in versneld tempo alles te weten komen over pedofilie/mensenhandel en FISAgate, waardoor er regelrechte paniek in Washington DC zal ontstaan. Deze paniek zal zo groot zijn dat sommigen de hand aan zichzelf zullen slaan. We zien hier in Europa nu ook diverse politici en mogelijk zelfs complete regeringen aftreden. [Zij] weten wat er gaat komen en proberen wanhopig hun eigen hachie te redden!

Op woensdag de 20e zullen alle camera's wereldwijd gericht zijn op Washington DC. Q-post 2936, 3-3-2019: At what stage in the game do you play the TRUMP card? Dit kun je natuurlijk lezen als: in welk stadium wordt de troefkaart getrokken? Maar je kunt het ook lezen als: op welk PODIUM wordt de troefkaart getrokken? Met 'trump' ook nog als dubbele betekenis. Q-post 3716, 17-12-2019:
First indictment [unseal] will trigger mass pop awakening.
First arrest will verify action and confirm future direction.
They will fight but you are ready.
Marker [9].
Q
Wordt Biden op het podium gearresteerd tijdens zijn eigen inauguratie, terwijl het oog van de wereld hier op gericht is? Zet de popcorn maar alvast klaar!

Momenteel zien we de massale ontmanteling van pro-Trump-accounts op social media als YouTube, Twitter, Facebook, Instagram etc., als ook het neerhalen van Parler en Gab of pogingen daartoe). Een vijand die alles onder controle heeft doet zoiets niet, [zij] zijn bang dat wanneer alles uitkomt wij deze kanalen tot onze beschikking zullen hebben. De MSM is het laatste communicatiemiddel dat nog volledig onder [HUN]  controle staat en het is niet ondenkbaar dat de rechtstreekse verbinding naar de inauguratie (lees: arrestatie) van Biden ook op zwart gaat. Trump heeft echter het EAS (Emergency Alert System) en hij kan alle videoverbindingen laten overnemen, waardoor de wereld het toch live kan zien. Ook kan hij via de mobiele telefoons een weblink versturen naar een speciaal videoplatform dat door de white hats is opgezet, waarvan de server niet door de blackhats kan worden aangevallen of neergehaald (waarschijnlijk 8kun zelf, wat draait op een MILITAIRE server). Q-post 2703, 18-282019:
[Zero-Day]
Countermeasures in place.
[Example]
Think Emergency Alert System.
Think WH controlled *new* RT 'news' website
Think WH controlled *new* video stream platform
Think Here.
Should this occur, immediate steps will be taken to classify each as 'Public Utility' (essential public services) to gain appropriate gov regulation (control).
Een vijand die alles onder controle heeft gaat ook niet een uitgaande president impeachen. Nancy Pelosi zal op dinsdag 19-1 de 'articles of impeachment' presenteren aan de senaat. Die datum kennen we ergens van. Q-post 3231, 27-3-2019, laat ons een horloge zien:

Tax4b03wavmyiw9cwu3w2s2tmnogrpn38.jpg

Daarop staat een datum te zien, de 19e. De tijd is 4:49. Is dit het tijdstip waarop Pelosi haar impeachment in werking zet? Zo ja, dan is dit marker [1], oftewel: de start van de operatie (lees: publiekelijke arrestaties).

Dave zegt dat RED1, RED2, RED3, etc. (Q-post 4414) betrekking hebben op het volgende:

We The People hebben gesproken tijdens de verkiezingen. Nu is het aan de militairen die een eed hebben gezworen om trouw te blijven aan de Amerikaanse grondwet en aan de president als opperbevelhebber van de strijdkrachten (dat is nu Trump, de outsider!) en daarmee de ENIGE overheidsinstantie zijn die niet chantabel en corrupt is. Q-post 26, 1-11-2017: The only way is the military. Fully controlled. De Deep State is elke kans geboden om zich bij hen te voegen en alsnog de (grond)wet te respecteren. Telkens als ze een kritische morele en juridische grens overschrijden, overschrijden ze een 'red line'. RED1 was het verwijderen van de officiele Twitter-account van Trump. We zitten nu in RED2, de communicatie-blackout. De andere moeten nog volgen.

Dit is wat we nu weten. Blijf Dave volgen, hij weet het meest van iedereen!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan