The Great Awakening

Dit ging er laatst door mijn gedachten.

Biden is een democraat en kent dus het plan.

Hij heeft zich candidaat gesteld terwijl hij aan het aftakelen is. Het is dus een spel. Hij offert zich op en neemt alle risico,s erbij  wetende dat hij nooit geen echte president meer zal zijn. Wordt vervangen door iemand anders. Kamala?

Een eventuele arrestatie neemt hij op de koop toe. Op zijn leeftijd is tijd niet meer zo belangrijk.

“Via the EBS and on authorized devices, there will be an eight hour video played three times a day for ten days straight. They contain video confessions of high profile elite individuals being exposed for their Crimes Against Humanity at their military tribunals.

https://beforeitsnews.com/politics/2021/01/mass-media-internet-to-go-offline-ebs-activated-while-us-republic-restored-on-monday-3223516.html

De laatste Tweets van het Witte Huis en Rudy Guliani.

In screenshots omdat twitter nauwelijks laad bij mij.

https://www.whitehouse.gov/trump-administration-accomplishments/?utm_source=twitter

Thnsel239cpwpbe9l1om7j743scntiua1.jpg

Een kijkje wat de andere alternatieve media publiceren en het blijft heel stil. Vanochtend zat ik met een gevoel van - tegen de klok werken-  om de eerste te zijn. Nu 12 uur later heeft niemand het 9/11 en Biden files opgepikt.

Wilde net wat plaatsen op de nieuwe dotcom.radio pagina maar kwam er niet door, denk dat het druk is op de site.

Een kijkje wat de andere alternatieve media publiceren en het blijft heel stil. Vanochtend zat ik met een gevoel van – tegen de klok werken- om de eerste te zijn. Nu 12 uur later heeft niemand het 9/11 en Biden files opgepikt.

Wilde net wat plaatsen op de nieuwe dotcom.radio pagina maar kwam er niet door, denk dat het druk is op de site.

Henk, heb je het over de drop box bestand? Hartstikke goed dat jij er aandacht aan besteed. Alleen, hoe betrouwbaar is de bron en de info? Is Trump of 1 van zijn teamleden niet degene die dit naar buiten zou moeten brengen? Hoe geloofwaardig is dit dropbox bestand met info?

Henk, heb je het over de drop box bestand? Hartstikke goed dat jij er aandacht aan besteed. Alleen, hoe betrouwbaar is de bron en de info? Is Trump of 1 van zijn teamleden niet degene die dit naar buiten zou moeten brengen? Hoe geloofwaardig is dit dropbox bestand met info?

Als dit het niet is dan zijn we er volgende week niet meer Binc, dat is het antwoord

+ de zelfmoorden
+ de Biden files die nu naar buiten gebracht zijn

Wat heb ik te verliezen?

Als dit het niet is en die Co\/id ellende gaat maar door en door, dan wil ik er niet meer bij zijn. Dan ga ik positieve dingen doen, dan is het over en uit met schrijven en 12 jaar podcasten

Morgen komen ze mijn trap plaatsen en ga ik klussen aan het huis, het tuin seizoen begint over een paar weken, vervelen doe ik mij niet.

https://www.businessinsider.in/policy/news/spiritual-advisor-to-barack-obama-and-george-w-bush-sentenced-to-6-years-for-multi-million-dollar-china-bonds-fraud/articleshow/80316884.cms
Joost

Als dit het niet is dan zijn we er volgende week niet meer Binc, dat is het antwoord

+ de zelfmoorden
+ de Biden files die nu naar buiten gebracht zijn

Wat heb ik te verliezen?

Als dit het niet is en die Co\/id ellende gaat maar door en door, dan wil ik er niet meer bij zijn. Dan ga ik positieve dingen doen, dan is het over en uit met schrijven en 12 jaar podcasten

Morgen komen ze mijn trap plaatsen en ga ik klussen aan het huis, het tuin seizoen begint over een paar weken, vervelen doe ik mij niet.

Tja, zo kan je het ook zien. Overigens, ook al komt het plan wel uit, positief blijven is toch ook niks mis mee? We gaan het meemaken Henk.

Jeetje nou laten we hopen dat het wel zo is Henk en dat alles blijft bestaan.
Het uur vd waarheid komt wel heel dichtbij nu.
De komende 2 dagen moet HET gebeuren en anders is het gewoon game over.

Jeetje nou laten we hopen dat het wel zo is Henk en dat alles blijft bestaan.
Het uur vd waarheid komt wel heel dichtbij nu.
De komende 2 dagen moet HET gebeuren en anders is het gewoon game over.

Zondag voor het opnemen van de podcast was het mij weer 100% duidelijk dat we aan het winnen (Waren) zijn door wat dotjes met elkaar te verbinden.

Vanochtend voor het schrijven van het artikel met Mike gebeld wat de bron van de info was. Duidelijk !!

Daarna gebeurde er aanvankelijk niets de gehele dag, De War Room ging 2 uur over 6 januari en het Capitool. Daarna het pdf van de Biden familie.

Gisteren al heel goed geslapen en vannacht ga ik dat nog beter.

Mijn spanning van vorige week, als dit nu niet zou gebeuren zouden we weer onder het vierde rijk gaan vallen via "Klaus" zijn Great Reset. No way. Zondag was het totaal duidelijk Als Rudy Guiliani gecorrigeerd moest worden door Steve Bannon omdat hij zijn mond voorbij dreigde te praten, en zijn podcast al drie weken niet is uitgezonden, ....

En dan vandaag die militair die ook zijn mond voorbij sprak, militairen nemen het bevel over tot, ... dat kunnen we verder zelf wel invullen)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan