The Great Awakening

Calm before the storm:

https://www.militarytimes.com/news/your-military/2021/01/18/15000-national-guard-troops-now-in-dc-for-inauguration-in-operation-named-joint-task-force-district-of-columbia/

Mike

Even wat charlatans ontmaskeren die op de Q-trein zijn gesprongen en me recentelijk opvallen:

Charlie Ward. We hebben het al vaker over hem gehad. Kijk uit voor hem, vermengt info met disinfo.

Simon Parkes. Idem dito, ook hier reeds in een kritisch daglicht gezet.

Peter Bierhof en Danielle Stotijn. Deze personen zijn hier recentelijk onder de aandacht gebracht (niet door mij), maar tot nu toe ben ik er door tijdgebrek niet aan toegekomen om ze kritisch onder de loep te nemen. Kijk uit met deze twee, ze zijn ook dikke maatjes met Charlie Ward! Recentelijk nog postte Johnny een filmpje van Danielle over het ego, maar zullen we het ook eens over haar eigen ego hebben? Uiteraard zijn deze twee voornamelijk actief op - hoe kon het ook anders? - Facebook.

Dutch Digger. Waar komen deze lui allemaal vandaan? Sinds maart vorig jaar, de start van de fake C19-crisis, komen deze lui onder hun steen vandaan, in het kielzog van die andere charlatan, Janet Ossebaard. Toen ontdekte Fuckbook eindelijk ook Q, maar natuurlijk weer de verkeerde figuren (denk ook aan Peter DG en Ramon Walters).

Thema's die voortdurend voorbijkomen die je moet wantrouwen:

Aliens, ufo's, Galaktische Federatie.

5G.

Van 3D naar 5D.

International Human Rights Tribunal. Dit zou zijn voortgekomen uit het Internationaal Gerechtshof. Zou mooi zijn, maar voor nu pure fictie.

Q schrijft: be careful who you follow. De meest betrouwbare bron is en blijft Dave van X22 Report.

Mike

Hallo Mike
Zou het mogelijk zijn om morgen (20ste) een extra dotcom-radio aflevering te maken met Henk?
Dit is toch het moment waar we jaren op hebben gewacht.

Tk1j9i2akg9ejdammh3nzfwzgub0gicfi.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan