Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik plaats deze maar hier, alhoewel het op meerdere topics van toepassing is. Bericht is afkomstig van Twitter gepost door SvenGroter. Bericht graag met een korrel zout nemen.
De link de Twitter post verwijst naar een blogpost in het Engels én scrollend naar beneden in het Ned.
Als ik het artikel nog wat beter lees, zie ik dat die Simon Parks erin wordt vermeld. En verder een hoop buzz woorden zoals arrestaties en Nesara etc. Dus zolang er geen bewijzen zijn is het een artikel dat ik zelf ook wel had kunnen schrijven.
Ja klopt en daarom kwam ik erop terug. Omdat het van Sven kwam, die vaak interessante content deelt, besloot ik het te delen. We gaan verder tot de orde van de dag.
Deze maar even hier:
In editie 22 praat ik met schrijfster Ella Ster, verslaggever Jasper van CSTV & schrijver Pieter Stuurman van het blad Gezond Verstand.
https://soundcloud.com/niels-lunsing/de-audiokrant-editie-22
Hierin wordt Simon Parkes weliswaar ook genoemd, maar het artikel klopt volgens mij grotendeels wel. Het gaat mij vooral om een bron als Rumormill News die geciteerd wordt, die ik geloofwaardig acht.