The Great Awakening

Geen getuigen? 
Tjh1nchrh6zzausvmxbe0ulid6a7vgrbo.jpg

https://www.thegatewaypundit.com/2021/02/update-house-impeachment-managers-fold-back-off-witnesses-trump-legal-team-announces-pelosi-will-called-closing-arguments-begin/

https://www.thegatewaypundit.com/2021/02/update-house-impeachment-managers-fold-back-off-witnesses-trump-legal-team-announces-pelosi-will-called-closing-arguments-begin/

Mike

Toch zou het erg vermakelijk zijn geweest als Pelosi zich zou moeten verdedigen. 😂

Het word steeds gekker. Nu willen ze Trump aanklagen als burger! Gaat dit nog eens ophouden?
T7t05uut3mstmszw8w9irbez4rnebz3dx.jpg

Deze mensen houden nooit op. Dat zie je nu ook met dat COVID-gebeuren. Het stopt pas als wij het stoppen, We The People zijn 100% aan zet.​
Het moet ook nog steeds veel erger worden voordat het beter wordt en de white hats gaan niet ingrijpen. Dit gaat nog vele onschuldige slachtoffers kosten: vermoorde bejaarden, getraumatiseerde kinderen, mensen met blijvend letsel door vaccins of door hardhandig politieoptreden.​
Wij moeten dit om ons heen gaan zien om het ware gezicht van tirannie te zien. Pas als wij gaan beseffen wat de werkelijke waarde van vrijheid is en bereid zijn hiervoor te vechten zal er iets veranderen. Only at the precipice will people find the will to change. Mensen hebben nog steeds niet door WO3 geen fysieke oorlog is maar een mentale.​
Maar het gaat goedkomen. Have faith in humanity. Geniet van deze overwinning, maar besef dat we slechts dit gevecht hebben gewonnen maar nog niet de oorlog. Besef ook dat het niet alleen voor ons alles of niets is maar voor [HEN] ook. PANIC!​
Mike

Dat ze nooit ophouden is overduidelijk. Trump nu aanklagen als burger. Ik las het ook op de Nederlandse media. Nergens is alleen te lezen op basis van welke gronden zij dat denken te doen. Wat heeft Trump dan als burger voor misdaad begaan? GEEN ENKELE! Maar ze zullen wel weer iets verzinnen om het zo te draaien in hun voordeel.

Nu met de aankomende verkiezingen in Nederland, stemmen die niet getekend zijn kunnen als rechtsgeldig worden geteld en zijn niet ongeldig las ik van de week. Voornamelijk ouderen zullen per brief gaan stemmen. Dat is het verhaal. Wie gaat die mensen duidelijk maken en dat briefstemmen juist het tegenovergestelde effect heeft? De ouderen worden benaderd door personeel welke onder de schaapjes mentaliteit vallen en dus lijkt alles naar de hand van het huidige kabinet gezet. Alles gepland.

Dan nog de mensen die ik om me heen hoor die niet geloven in corona maar wel alleen maar de voordelen zien van Corona. Uiteraard zo gedraaid in het voordeel van het huidige kabinet. Ik weet niet hoe sommige mensen nog wakker gaan worden en zien wat er werkelijk gaande is.

De overwinning van Trump is absoluut fantastisch. Maar ik maak me serieus zorgen om de mentaliteit van de mensen momenteel in eigen land vlak voor de verkiezingen incl dat briefstemmen waarbij stemmen zonder handtekeningen mee geteld worden. de fraude is hiermee eigenlijk al begonnen.

Niet het juiste topic hier om over de verkiezingen in Nederland te hebben. Maar het is gewoon alles bij elkaar wat zo doorzichtig is en niet gezien word.

Daarom moeten het bedrog en de leugens NOG DUIDELIJKER worden. Ik gun iedereen alle pijn, stress en leed die hen toekomt om wakker te worden en voel geen enkele behoefte meer om wie dan ook hiervoor te behoeden. Je medemens proberen te redden is zoooooo 2020 en we zijn hier allemaal op stukgelopen. De focus moet in 2021 liggen op geestelijke groei door zelfreflectie om sterk genoeg te worden mentaal om anderen op de juiste wijze op te kunnen vangen als ze hun breekpunt hebben bereikt. Zie ons maar als hospiks die gewonde soldaten op een slagveld zo goed mogelijk proberen op te lappen. En net als in een fysieke oorlog zal niet iedereen het redden, ook niet met onze hulp. Bereid je voor op slachtoffers in je eigen vrienden-, kennissen- en familiekring.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.537
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan