Daarom moeten het bedrog en de leugens NOG DUIDELIJKER worden. Ik gun iedereen alle pijn, stress en leed die hen toekomt om wakker te worden en voel geen enkele behoefte meer om wie dan ook hiervoor te behoeden. Je medemens proberen te redden is zoooooo 2020 en we zijn hier allemaal op stukgelopen. De focus moet in 2021 liggen op geestelijke groei door zelfreflectie om sterk genoeg te worden mentaal om anderen op de juiste wijze op te kunnen vangen als ze hun breekpunt hebben bereikt. Zie ons maar als hospiks die gewonde soldaten op een slagveld zo goed mogelijk proberen op te lappen. En net als in een fysieke oorlog zal niet iedereen het redden, ook niet met onze hulp. Bereid je voor op slachtoffers in je eigen vrienden-, kennissen- en familiekring.
Ja, de leugens en bedrog duidelijker krijgen ben ik wel met je eens. Alleen dan nog, het bereikt alleen de mensen die bereid zijn ermee bezig te zijn. Zijn we niet al jaren bezig om mensen dit inzicht te geven? Voor Corona ook al. Op basis van van alles eigenlijk. Voeding, leugens, het geloof in artsen. En toch is het erger geworden. Zelf denk ik al langer bekijk het maar, ik spreek dat alleen niet uit. Echter ik merk wel degelijk de frustratie. Nu worden het slachtoffers door een vaccin, eerder waren er slachtoffers door andere medische behandelingen. Dit zijn ook argumenten die ik om me heen hoor van mensen die niet geloven. Feit is echter wel dat er nu ook nog eens sprake is van gedwongen opsluiting en al die andere achterlijke regels.
Jij zegt het moet nog erger worden...hoeveel erger??? De slaap is te groot, ook bij de wakkere mensen. Wanneer ik om me heen hoor dat deze wakkere mensen allemaal voordelen zien van de corona zoals thuis werken, geen controle door de baas, rustig op de weg, lekker door rijden etc etc, breekt echt me klomp. Tuurlijk zijn dit zaken die we allemaal willen. Maar de reden van deze voordelen ligt toch echt anders. En dat laatste zullen mensen toch echt nog wakker moeten worden wil de situatie veranderen. Anders gebeurt er nog niks door die mensen die ook zeggen wakker te zijn.