The Great Awakening

Tjijhtn0j8hzgrkelgm45mf5958cvwk6p.jpg

Mike

Wat moet ik van deze site vinden? Vinden jullie het wat?

EBH CLUB – Empowering Better Humans
Welke site? Ik zie geen link.

Mike

Hebben jullie de nieuwste redenatie ook gehoord van de schapen waarmee ze zich wanhopig staande proberen te houden? 'Ach, ik kom toch al heel weinig na 21 u het huis uit'. Dit is wat ik bedoel. Als je naar zulke woorden luistert denk je dat deze mensen nergens last van hebben en fluitend hun ondergang tegemoet gaan. Maar niets is minder waar. Deze mensen zijn bang, heel erg bang en ze zitten op de rand van een zenuwinzinking. Dit is hoe ze zich met de moed der wanhoop goed proberen te houden. Alleen maar omdat wij deze wel uiten lijkt het alsof wij meer leed hebben, maar wij zijn het kwijt zodra we het geuit hebben. Geloof me, deze mensen kunnen hun frustraties niet kwijt en dat vreet hen van binnen op, het is een kwestie van tijd voordat ze definitief rijp zijn voor het gesticht.

Ik was nog niet ingegaan op deze woorden van Johnny:
Dus dan ik had die jongen vertrouwen en veiligheid kunnen bieden als ik hem van het vaccin zou willen weerhouden. Vertrouwen in het immuunsysteem.
Antwoord: er is niets wat jij voor de schapen kunt doen. Zij hebben hun vertrouwen en veiligheid neergelegd bij de overheid en in hun ogen ben jij niet 'deskundig' genoeg. Laat het gaan en gun ze hun stress, pijn en leed, het is wat ze nodig hebben om wakker te worden. Sometimes you can't tell people, you must show them. In 2020 was ik tegen, nu ben ik voor. Ik zeg: Rutte 4 more years, Hugo ook een toffe gast, avondklok en eenzame opsluiting in huis, gedwongen vaccinaties, helemaal voor! Het moet nog veeeeeeeeeeel erger worden voordat het beter wordt.

Mike

Antwoord: er is niets wat jij voor de schapen kunt doen. Zij hebben hun vertrouwen en veiligheid neergelegd bij de overheid en in hun ogen ben jij niet ‘deskundig’ genoeg. Laat het gaan en gun ze hun stress, pijn en leed, het is wat ze nodig hebben om wakker te worden. Sometimes you can’t tell people, you must show them. In 2020 was ik tegen, nu ben ik voor. Ik zeg: Rutte 4 more years, Hugo ook een toffe gast, avondklok en eenzame opsluiting in huis, gedwongen vaccinaties, helemaal voor! Het moet nog veeeeeeeeeeel erger worden voordat het beter wordt.

Gedwongen vaccinaties. Dat is waarschijnlijk nodig om de schapen wakker te maken, maar hoe gaan wij als wakkeren die geen spuit willen voorkomen dat wij dit krijgen?

Antwoord: er...

tnx Mike.. Gister deelde ik in een testosteron whatsappgroepje de overwinning van VW. Één v d leden wist mij te vertellen dat "alle viruswappies moesten de ergste vorm van Corona krijgen". Trieste zooi is het.

Laat het gaan, er is niets wat jij voor deze verdwaalde zielen kunt doen. Trek je eigen plan voor jou en de jouwen.

Mike

RIP Rush.....
https://eu.usatoday.com/story/entertainment/celebrities/2021/02/17/rush-limbaugh-conservative-radio-host-has-died-lung-cancer-70/5998621002/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.537
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan