The Great Awakening

https://m.beforeitsnews.com/alternative/2021/02/fake-president-joe-joe-blows-up-the-whole-covid-scam-on-live-tv-its-beautiful-to-watch-3742535.html

Mike

Gedwongen vaccinaties. Dat is waarschijnlijk nodig om de schapen wakker te maken, maar hoe gaan wij als wakkeren die geen spuit willen voorkomen dat wij dit krijgen?

Gewoon niet nemen. We hoeven dat vergif niet te nemen. Niet in mee gaan vind ik belangrijker op dit moment dan dat men toegang heeft tot een concert of welk evenement dan ook. Laat degenen die er wel dat vaccin willen dan maar hun eigen graf graven.

Wat wel zorgelijk is zijn degenen die wel het vaccin nemen en waarvan wij dat niet weten. Gaan degenen die het niet nemen ziek worden als we in hun buurt komen? Of middels kruis besmetting? Geen idee. Maar zorgelijk is het wel.

T14nog80fczf2mmhlppqci2aix3n8yubf.jpg

Mike

Over dat het eerst allemaal erger moet worden. Volgens mij zijn veel meer mensen nu juist bewust aan het worden dat ze bedonderd worden. Het gaat stukje bij beetje wel de goede kant op. Ook omdat het kabinet zichzelf steeds belachelijker en ongeloofwaardiger maakt om de Corona leugen in stand te houden. Mensen snappen alleen nog niet wat ze kunnen doen.

Dankzij een oplettend forumlid is hier de site waar maarten2 recentelijk op doelde:

https://www.ebh.club/

Vroeger was ik zelf op zoek gegaan om datgene te doen wat gemakzuchtige of slordige forumleden verzuimen. Tegenw0ordig is mijn boodschap steeds vaker om iedereen te wijzen op zijn/haar eigen verantwoordelijkheden. Je kunt niet iets op dit forum plaatsen zonder bronvermelding en als hiernaar gevraagd wordt reageren met een laconieke houding van 'haal maar weg', zoals Maarten deed. Als de auteur van de post zelf te lui is en niemand verder nog enige moeite doet gaat potentieel belangrijke info verloren, want ik ga het niet meer doen.

Het wordt tijd dat we gaan beseffen dat we elkaars onderwijzer moeten zijn en dat ieder van ons deze verantwoordelijkheid serieus neemt en toepast. Daar was dit forum reeds vanaf het prille begin voor bedoeld. Stop met alleen maar naar mij kijken en deel alle belangrijke info die je tegenkomt, inclusief bronvermelding. Dit forum zou zoveel krachtiger kunnen zijn als iedereen zijn/haar aandeel hierin voelde en nam. We hebben afgelopen dinsdag een DDoS-aanval gehad, evenals Viruswaarheid. Kennelijk zijn we staatsgevaarlijk, nu moeten we met z'n allen doorpakken en daar past luiheid en gemakzuchtigheid niet bij.

Mike

De X22 Reports van de afgelopen week hebben mij iets duidelijk gemaakt wat ook slaat op de recente sarcastische opmerkingen die ik maak over voor de maatregelen zijn als les voor iedereen die nog slaapt en op het nemen van je eigen verantwoordelijkheid. Hier een samenvatting van wat Dave ons nu al de hele week probeert te vertellen:

Het plan van de Patriots is een ORGANISCHE Great Awakening. Deze had allereerst nooit plaats kunnen vinden onder Trump, want menigeen is wijsgemaakt dat Trump een grote dictator is. Maar ook nu, onder Biden, is simpelweg alle bewijs op tafel gooien en het hele zootje opbossen nog steeds geen optie. De massa zou het niet begrijpen en nu zou het leger de schuld krijgen.

Er is maar 1 oplossing: drip-drip-drip-FLOOD. Uit de Q-posts maken we op dat de start van deze operatie na de Super Bowl van 7  februari was. Het begon met de hopeloos mislukte tweede impeachment van Trump. De focus ligt nu heel erg op Nancy Pelosi. Wat wist zij van de op handen staande 'opstand' op 6 januari en welke actieve rol heeft zij hierin gespeeld? Bedenk dat haar laptop is 'kwijtgeraakt' in de chaos van die dag. Denk je dat hier bewijs op staat van haar medeplichtigheid? Absoluut!

Maar er gaat nog meer, veel meer uitkomen op redelijk korte termijn, over diverse spelers. March madness. April showers. Durham is nog steeds actief op de achtergrond en dit maakt de Deep State uiterst nerveus. En wat wordt de rol van het leger precies? Uit de X22 Report van vannacht begrijp ik dat Trump voor zijn vertrek zogeheten 'contingency plans' heeft getekend voor 'continuity of government'. In gewoon Nederlands houdt dit in dat als er sprake is van een overheid die in een noodsituatie niet meer kan regeren (bijv. omdat er binnenlandse onrust is en de veiligheid van de president, vice-president en parlementariers in het geding is, zoals het geval was op 6 januari, maar ook als blijkt dat deze spelers zich allemaal aantoonbaar schuldig hebben gemaakt aan hoogverraad en landverraad) het leger de orde moet herstellen, onafhankelijk van de politiek en rechterlijke macht. Dit is de enige logische handelswijze die door de massa geaccepteerd zal worden en we zien nu een opbouw naar deze situatie.

Alle verliezen van onschuldige burgerslachtoffers die in de tussentijd ontstaan door vaccinatieschade, eenzaamheid, depressie, faillissementen en anderszins zijn ondergeschikt aan dit hogere doel. In elke oorlog vallen onschuldige slachtoffers en deze oorlog gaat om onze geest, het is een informatieoorlog. Het spirituele principe is dat er niet mag worden ingegrepen in de vrije wil, ook niet met de beste bedoelingen, want dan krijg je een dictatuur van liefde.

Elke dode, elke gewonde, dient als les voor anderen om nu eindelijk de waarheid onder ogen te zien. Avondklok? 'Ach, ik kom normaal ook bijna nooit na 21 u buiten'. Vliegmaatschappijen failliet? 'Ach, zo vaak neem ik toch niet het vliegtuig'. Je favoriete cafe of restaurant over de kop? 'Ach, ik wilde toch al minderen met alcohol of afvallen'. Zo lang mensen problemen met de voltallige samenleving OP WERELDSCHAAL uitsluitend blijven relateren aan zichzelf en wegredeneren, omdat ze anders de pijnlijke realiteit moeten doorvoelen en dat niet aan kunnen/willen, zullen er slachtoffers moeten vallen om deze mensen heen. En reken maar dat ze het diep van binnen weten, anders zouden ze niet zo agressief reageren als je ze klem zet met onweerlegbare feiten. Zo lang dit overlevingsmechanisme nog speelt zal het veel, heel veel erger moeten worden voordat het beter wordt, de hypnose is simpelweg te sterk.

Dus ik ben voor, voor alle repressieve maatregelen en alle ellende die dit met zich meebrengt, zowel voor het collectief als voor het individu. De leraar in mij zegt dat uiteindelijk de les belangrijker is dan de leerling.

Mike

Bedankt voor de goede samenvatting. Ik had net een heel stuk geschreven als reactie, maar het is zo maar weg. Ik moest ook opnieuw inloggen. Goed, geen probleem, was alleen maar een mening van mij die ik weer gegeven had.

Dorothé

Peter Bierhof legt uit over de rechtzaak van Willem Engel en ook spreekt hij over Trump en de suprême Court en nog meer.

Het valt me op dat hij en Wim Vischer weer langzaam "opkrabbelen" nadat ze het even een aantal dagen rustig aan hebben gedaan want ze hadden een en ander aan kritiek gehad v d luisteraars.

&feature=youtu.be

Column van Leon de Winter uit de Telegraaf van 16/2/21. Over Koopmans in China en 'bestorming' Capitool. Overgetypt door iemand want voor toegang column moet je betalen en dat gunnen wij de Telegraaf natuurlijk niet. Maar hier wel de link naar het artikel:

https://www.telegraaf.nl/watuzegt/1101930536/koopmans-queeste-naar-haar-waarheid?fbclid=IwAR1v_XDKpcOovJrOE1QtjKagSESgHf_nUnd0gBETyTq9Uhh_BHYYiL2pxxo

Koopmans’ queeste naar haar waarheid
Column Leon de Winter
De Telegraaf
16 februari 2021

Doet het er toe of iets een feit is? Marion Koopmans ging naar Wuhan en bezocht daar de markt. Er was niets te zien, de markt is gesloten, maar dat was voor haar geen belemmering er uitspraken over te doen. Ze heeft er met kaarten rondgelopen waarop de locaties waren aangegeven waar de kramen met levende dieren hadden gestaan. Die kramen zijn al lang weg. Al heb je duizend kaarten bij je, er was niets te zien.
Het bezoek aan Wuhan was een misleidingoperatie van de World Health Organization, waarop China grote invloed heeft. Een van de leiders van het team was Peter Daszak, een Amerikaan die betrokken is bij een organisatie die miljoenen heeft gegeven voor virusonderzoek aan het Wuhan Institute of Virology, dat toevallig niet ver van die markt is gevestigd. Naar verluidt heeft de delegatie enkele uren in het instituut mogen doorbrengen.

Chinese partij
Afgelopen zondag in een uitzending van Op1 wijdde dr. Koopmans geen woord aan het volstrekte ontbreken van vrijheid in China voor wetenschappers; geen enkele Chinese collega heeft haar zonder toeziende blikken van overheidsfunctionarissen (lees: geheime politie) kunnen spreken. Het was een farce. Dr. Koopmans leek er niet onder te lijden.
Het gaat om het verhaal, ook voor dr. Koopmans. En dat luidt: de kans dat iemand in dat instituut het virus per ongeluk naar buiten heeft laten lekken, is minimaal. Het is het verhaal van de Chinese Partij, en de WHO wil dat verhaal niet afbreken.

Een ander verhaal?
De inval in het Capitool van honderden doorgedraaide types, een curieuze mix van Trumpaanhangers en relbeluste vermeende Antifa’s, leidde tot vijf doden, zo vertellen de media ons sinds 6 januari. Het is niet waar, er was geen staatsgreep, er zijn niet vijf doden in het Capitool gevallen, maar wat doet het ertoe? De media willen willen dat hun verhaal waar is, en dat verhaal luidt dat Trump een staatsgreep heeft willen plegen. Echt?
Een staatsgreep door een man met een plastic Vikinghelm op z’n kop en een halvegare die het spreekgestoelte van de Senaat op een andere plek zet (nee, hij heeft dat ding niet gestolen)? Waar zijn de doordachte coupplannen met massa-arrestaties, executies, tanks in de straten? Die waren er niet. Wel chaos en een ongewapende vrouw die zomaar door een politieman van dichtbij werd doodgeschoten. Dat had het bepalende beeld van die dag moeten zijn, maar werd dat niet; een ongewapende dode vrouw vertelt het verkeerde verhaal.

Brandblusser
Het juiste verhaal was het verhaal van een agent die in het Capitool met een brandblusser was geslagen en daaraan was overleden. Dat verhaal is fake, maar, ach, wat doet het ertoe? De agent is niet geslagen, was die avond nog gezond aan het werk, en is ’s nachts aan, vermoedelijk, een hersenbloeding overleden. De politie weigert het autopsierapport vrij te geven. Het onderzoek naar de dood van die ongewapende vrouw, zo op het oog een moord in koelen bloede, wordt evenmin gedeeld. Dit zijn vervelende details die het grote verhaal van de staatsgreep kunnen ondermijnen, dus zwijgen de media.
De urn van de agent is in het Capitool gewijd, president Biden kwam hem eren. Maar de gestorven agent, een Trump-fan, is niet aan geweld in het Capitool overleden. Who cares? Het verhaal doet z’n werk. Er is in het Capitool die dag een persoon overleden, een ongewapende vrouwelijke Trump-fan en dat kwam door een politiekogel. De andere doden vielen door natuurlijke oorzaken buiten het gebouw. Maar in het verhaal gaat het om een staatsgreep met vijf doden. Niet kapot-checken, heet dat in de media, want stel je voor dat we onthullen dat het een fakeverhaal is.

George Floyd (enz)
Er zijn veel fakeverhalen waarop hele legendes zijn gebouwd. George Floyd, een crimineel en drugsverslaafde, was al stervende voordat die politieman in Minneapolis zijn tirannieke knie in Floyds nek legde. Michael Brown, de “vriendelijke” reus die bij zijn arrestatie zou hebben geroepen “hands up don’t shoot”, heeft dat nooit geroepen maar viel een politieman aan en stierf in de worsteling om het dienstwapen. Maakt niet uit. Het verhaal is te goed en vervult een functie. De Black Lives Matter beweging is gestoeld op de Michael Brown legende.
Donald Trump heeft neonazi’s “fine people” genoemd, zeggen de media. Joe Biden heeft er zelfs zijn besluit om president te worden op gebaseerd, zo zei hij. Trump heeft dat nooit gezegd, het is fake, maar hé, het zou waar kunnen zijn, we willen dat het waar is, toch? Dus doen we alsof dat verhaal waar is.
Wat zijn de feiten rond het virus? We hebben geen idee. Dr. Koopmans wekt de indruk vooral het verhaal van de WHO te dienen, en zolang het virus rondgaat is zij iemand met ongekende macht. Het wordt weer tijd de kale feiten voor zich te laten spreken. Al die verhalen hebben een functie, willen onze perceptie sturen, voor een of andere agenda.
Maar gaat er iets boven vrijheid?

Gek Mike, het lukt mij overal iets te plaatsen behalve in de topic soevereiniteit. Ik heb het net opnieuw geprobeerd, kun jij mijn bericht in deze topic nu wel vinden?

Dankzij een oplettend forumlid is hier de site waar maarten2 recentelijk op doelde:

WELCOME

Heb je een site waarvan je denkt: 'das n mooie' en kopieer de link van uit dat balkje met het slotje ( hoe heet zo iets) Plak je op de daarvoor bestemde plaats op het forum...en het werkt niet!

Sjips denk je dan...en gaat proberen om het goed te krijgen. Onder tussen krijg je kommentaar van: de link werkt niet..., ja dat had ik, steeds 'vrolijker' wordend, ook al door. Uiteindelijk zeg je uit wanhoop, oh nee, laconiek moet ik zeggen: haal maar weg met het idee:  'dan zoek ik ff verder.' Je belt een computerkundige erbij ...die e.e.a. 'doet'( ik snap er niets van, ben al blij dat ik mijn pc 's morgens gestart krijg) Terug naar mijn link: doet het nog/weer niet. Het begint zo ongeveer te donderen hier in huis. Het zal wel aan mij liggen, ik ben te lui, zelfs te lui om iemand te vragen: 'Los dit es effe op voor mij'

Zo als gezegd, mijn computer deed raar, maar nu, hoop ik,  blijft alles weer gewoon doen wat moet gedaan.

Ik praat nooit veel, los graag mijn problemen zelf op. Wellicht had ik al direct wat meer moeten vertellen, maar goed, jezelf veranderen lukt niet altijd of 1 2 3 dus neem ik maar een neut, niet dat dat veel uitmaakt, maar het geeft wat rust en houd mij in ieder geval weg van chagrijn.

grt Maarten2

Interessant interview met Boris van de Ven in de Truman's show van Jorn Luka.

Over hoe Boris denkt dat de bitcoin ons gaat verlossen omdat de geweldmonopolie van de overheid niet achter de muur van in crypto kan komen. Het gaat er voor zorgen dat wij soeverein kunnen worden. Dit hele proces gaat nog wel een jaar of 10 duren schat hij in. Hij raadt iedereen aan om in ieder geval een klein bedrag aan bitcoin te kopen. Hij zegt 'je wordt niet slapend rijk maar in ieder geval niet slapend arm'.

.

Bitcoin is niet de redding, geen enkele fictieve munteenheid zonder dekking van edelmetalen is dat. Goud is geld, al het andere is krediet.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan