Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goed zo. ik Arnhem.Ik ga vandaag naar de demonstratie van Call for freedom in Leeuwarden.
Via Henk, die dit weer had doorgestuurd gekregen via Marij - watch the water:
WATCH the WATER… Trump, Q & Deuterium
A massive disclosure of the hidden DIRTY secret in our global water supply. Trump and Q must have known what the Global Elites were up to. This short video may wake up the world! For EPIC disclosures and Tinfoil Hat Opinions join our Telegram Channel - https://t.me/ScrewBigGovwww.bitchute.com
We drinken geen HDO, hydrogen deuterium oxygen. Deuterium is een waterstofmolecuul dat ervoor zorgt dat we fysiek en spiritueel op een veel te laag pitje draaien. Naast een ketogeen voedingspatroon wordt genoemd smeltwater. Nou kijk eens wat ik hier heb geschreven:
Kortom, ik drink deuterium-arm water en jij kunt dat ook, schaf gewoon
dit gaat over deuterium water van Frans HeslingaVia Henk, die dit weer had doorgestuurd gekregen via Marij - watch the water:
WATCH the WATER… Trump, Q & Deuterium
A massive disclosure of the hidden DIRTY secret in our global water supply. Trump and Q must have known what the Global Elites were up to. This short video may wake up the world! For EPIC disclosures and Tinfoil Hat Opinions join our Telegram Channel - https://t.me/ScrewBigGovwww.bitchute.com
We drinken geen HDO, hydrogen deuterium oxygen. Deuterium is een waterstofmolecuul dat ervoor zorgt dat we fysiek en spiritueel op een veel te laag pitje draaien. Naast een ketogeen voedingspatroon wordt genoemd smeltwater. Nou kijk eens wat ik hier heb geschreven:
Kortom, ik drink deuterium-arm water en jij kunt dat ook, schaf gewoon een Kangen-apparaat aan!
Mike
Het was gezellig en gemoedelijk. 150-200 man ongeveer.Ik ga vandaag naar de demonstratie van Call for freedom in Leeuwarden.
Deze man beweerde Jensen en Wouter Raadgever ondergedoken te hebben gehad en in nauw contact te staan met Thierry B.
Kevin SchalekampDeze man praat poep. Wie is deze fantast?
Mike
Radiant energy is energie uit zwaartekrachtvelden en/of kosmische straling. Het gaat sneller dan het licht en is ontdekt door Nikola Tesla.Geen idee. Wat is radiant energy?
Mike