Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Opnieuw inspirerende woorden van Jordan Peterson:
Mike
Opnieuw inspirerende woorden van Jordan Peterson:
Mike
Mike,
Denk jij dat uiteindelijk maar 4 tot 6% zich laat vaccineren? In mijn directe omgeving hoor ik nauwelijks critische geluiden, ik heb soms eerder het idee, ook met het ook op de druk die vanuit overheid en media zal toenemen (mensen zullen worden verleid/gedwongen), dat er uiteindelijk maar een paar procent van de mensen zal zijn die voet bij stuk houd en de spuit gewoon pertinent niet neemt. Of is dat vooral de situatie in NL, en zijn mensen in andere landen niet zo volgzaam?
Arie
Je moet dit wereldwijd zien. In het westen zal de vaccinatiegraad aanzienlijk hoger zijn dan elders in de wereld. Ik denk dat we al dicht tegen de 4-6% zitten wereldwijd, als dat al niet het geval is. Dit zou betekenen dat we op zeer korte termijn letterlijk wereldschokkende info kunnen verwachten die mensen massaal tegen de prik zal doen keren!Mike,
Denk jij dat uiteindelijk maar 4 tot 6% zich laat vaccineren? In mijn directe omgeving hoor ik nauwelijks critische geluiden. Ik heb soms eerder het idee, ook met het ook op de druk die vanuit overheid en media zal toenemen (mensen zullen worden verleid/gedwongen), dat er uiteindelijk maar een paar procent van de mensen zal zijn die voet bij stuk houd en de spuit gewoon pertinent niet neemt. Of is dat vooral de situatie in NL, en zijn mensen in andere landen niet zo volgzaam?
Arie