4-6% lost forever. Ik heb er over nagedacht en ben op de volgende 3 interpretaties uitgekomen, die volgens mij allemaal gelden:
1. De meest voor de hand liggende uitleg is dat 4-6% van de wereldbevolking het nooit zal begrijpen, ook niet als alles straks onthuld zal zijn.
2. Naarmate de spike-eiwitten zich steeds dieper in de cellen en het lichaamsweefsel van gevaccineerden nestelen zullen deze verworden tot patenteerbare chimera's en daarmee te ver verwijderd van de goddelijke blauwdruk en dus niet meer te redden. Days of Noah.
3. Dit zijn veelal goede, maar hopeloos naieve mensen. Na hun vroegtijdig overlijden a.g.v. de 'vaccins' zullen ze te goed zijn om naar de Hel te kunnen, maar omdat ze zich op basis van vrije wil hebben verbonden kunnen ze ook niet naar de Hemel. Lost forever, in een spiritueel niemandsland, hetzelfde nihilisme waarin ze tijdens hun leven reeds verkeerden. God is liefde, maar Hij doet wel aan tough love.
Volgens mij zijn alledrie van toepassing op de 300-400 miljoen mensen waar we om deze redenen beter nu al afscheid van kunnen nemen.
Mike