Genesis 3 The temptation and fall of Man
Genesis 3:22
22 Then the Lord God said, “Behold, the man has become like one of Us, to know good and evil. And now, lest he put out his hand and take also of the tree of life, and eat, and live forever”—
De BasisBijbel is bedoeld voor iedereen die de bijbel liever wat makkelijker heeft.
www.basisbijbel.nl
En de Heer God zei: "De mens is nu net als Wij geworden. Want nu weet hij wat goed en wat kwaad is. Daarom mag hij nu niet meer van de boom van eeuwig leven eten. Want zo mag hij geen eeuwig leven krijgen.
Clips are from Nicholson 1968, Shaking My Head Productions, Various News casts and others. Found on a channel that does not cite anything. Whoever put this together did it fairly well.
www.bitchute.com
Moet zelf video nog bekijken (loop beetje achter met videos), misschien gaan ze in op 322.
Met mijn helaas nog te beperkte bijbelkennis zou ik zeggen ... dat als we Christus in ons hart nemen en zijn visie leven (via Christus naar de Vader) we al eeuwig leven hebben en dat niet moeten verkrijgen door b.v een pinprik
=
gen-therapie te kiezen. Via die keuze kiest men voor het bevredigen van Klaus Schwab's natte droom ... (
gadver nu heb ik dat op mijn netvlies) opname mens eeuwig in AI. Door die vrijwillige keuze (de brede poort) keert men God de rug toe ("
we hebben je niet nodig, we kunen het zelf wel... we kiezen voor AI"). Ik denk ook 'verraad door van appel / verboden vrucht te eten ergens zit).
Vanwege beperkte kennis kan ik geen realtie leggen, alleen dat 'satanische clubs' (o.a. Balkenende is lid van Skull & Bones) dat Lucifer van alles wat 'goed' is misvormd en 'fout' maakt. Goed voorbeeld is swastika .. al (tien)duizenden jaren positief (zonne)teken. Door hij met die snor tot negatief teken gemaakt. Satanische cult willen alles van God vernietigen/vervangen, zij denken dat ze God zijn.
Alle groene bolletjes (Covid A-status in parlement zijn inclusief alle Christelijke partijen die God dus de rug toe hebben gekeerd. Dat doen ze ook op basis van: 1 Corinthiasn;16-17. Leg ook hier de genetische gifprikken overheen...
16 Know ye not that ye are the temple of God, and that the Spirit of God dwelleth in you?
Weet je niet dat je de tempel van God bent en dat Zijn Spirit in je zit?
17 If any man defile the temple of God, him shall God destroy; for the temple of God is holy, which temple ye are.
Elke mens die de tempel van God bezoedelt, die mens zal door God verwoest worden, want de tempel van God is heilig en de tempel ben jij.