Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zou je daar nou lekker op slapen?
Zou je daar nou lekker op slapen?
Wat ik begrepen heb had hij een life Insurance opgezet, die actief zou gaan zodra, er iets met hem zou gebeuren. Hopelijk Tick tack
Zoiets denk ik aan, misschien gooit hij nu alles openbaar, en zelfs kans dat bij bepaalde systemen kan blokkeren, een kat in het nauw... AfwachtenZomaar een gedachte: antivirus software is software die computers en harde schijven bit voor bit onderzoekt op virussen, malware, etc. en heeft toegang tot alles. De software zou in theorie dus kennis kunnen hebben van alles wat er op staat en dat door kunnen geven aan de maker. Het enige verschil met malware (b.v. keyloggers, randsomware) is het vertrouwen dat de software producent eerlijk is. Windows (zo'n beetje alles na XP) is in toenemende mate de onbetrouwbare variant. Meerdere cameras op de schouders van de gebruiker die meekijken en per nieuwere versie steeds moeilijker de lekken zelf te dichten. Wie weet wat McAfee heeft gevonden ... DeepSate is een wereldwijd virus .... ... tik tok tik tok tik tok
Niet te vroeg juichen hoor, kan zomaar weer fake zijn allemaal. We gaan het zienZoiets denk ik aan, misschien gooit hij nu alles openbaar, en zelfs kans dat bij bepaalde systemen kan blokkeren, een kat in het nauw... Afwachten
Ik juich nog niet, eerst de beer schieten daarna het vel verkopen....Niet te vroeg juichen hoor, kan zomaar weer fake zijn allemaal. We gaan het zien
Daarom wilde ik meer dan .22 kaliber < maar deze ziet er wel lief uitIk juich nog niet, eerst de beer schieten daarna het vel verkopen....