Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het probleem is de verhouding, het tweede plaatje geeft dat aan dat is nu, de onderste is pas als de vaxinazis het loodje hebben gelegd
Klinkt misschien gek, maar kan het niet zijn dat er iemand bij je lezingen is geweest die het geluid of iets dergelijks heeft opgenomen? Neem aan dat je hem wel zult herkennen als je hem bij een lezing ziet. Als hij het zo goed weet te verwoorden net zoals jij dat doet is dat het eerste wat in mij op komt.Nou weet ik.het zeker, hij is naar 1 of meerdere van mijn lezingen geweest. Hij gebruikt zelfs mijn terminologie!
Mike
Ik zou niet weten hoe MV er uitziet.Klinkt misschien gek, maar kan het niet zijn dat er iemand bij je lezingen is geweest die het geluid of iets dergelijks heeft opgenomen? Neem aan dat je hem wel zult herkennen als je hem bij een lezing ziet. Als hij het zo goed weet te verwoorden net zoals jij dat doet is dat het eerste wat in mij op komt.
Inderdaad wat jij altijd zegt jaNou weet ik.het zeker, hij is naar 1 of meerdere van mijn lezingen geweest. Hij gebruikt zelfs mijn terminologie!
Mike
Bij mijn weten niet gespot in het publiek. Ik ben echter verschrikkelijk met het onthouden of herkennen van gezichten.
Ja dat kan zeker! Niet aan gedachtHij kan ook meelezen op dit forum natuurlijk.
Mike