Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja het schijnt geweldig te zijn maar om daar nu 500 ex btw voor te betalen, volgens mij ben ik daar bijna 35 jaar goed voor betaald, het begin van dat filmpje was genoeg eerst ff opwarmen op de storm baan, ik zou zeggen kom maar ff mee op een echte storm baan dan piepen ze wel anders...500 euro voor een ticket? Are you kidding me?!
Mike
Stormbaan lijkt me leuk.Ja het schijnt geweldig te zijn maar om daar nu 500 ex btw voor te betalen, volgens mij ben ik daar bijna 35 jaar goed voor betaald, het begin van dat filmpje was genoeg eerst ff opwarmen op de storm baan, ik zou zeggen kom maar ff mee op een echte storm baan dan piepen ze wel anders...
Is ook leuk om te doen, maar de storm baan in het filmpje heeft niets met storm baan te maken, ze beginnen op een soort lucht kussen helling, deze is speciaal voor softies maar ja het kost wat en dan heb je niks... Eigenlijk is het een veredelde speeltuin met lucht kussensStormbaan lijkt me leuk.
BOOM! Vax Passport Company's Horrifying History
Oh boy, you aren’t going to like this. I go over the history of ENTRUST, the company that has the contract for the Digital Passports in the UK (coming soon to your country?) -----TO SUPPORT AMAZING POLLY: https://amazingpolly.net/contact-support.…www.bitchute.com
Amazing Poly kijk aub dit is echt nieuwe info ! Echt walgelijk
korte samenvatting, in de eerste minuut, Dat doet ze goed.Heb je een korte samenvatting?