The Great Awakening

Wow, that's great.
Vertaling van de tekst eronder (met Deepl. Translate)
"Dan zult gij de waarheid kennen, en de waarheid zal u vrijmaken."
Johannes 8:32

--

Een klokkenluider heeft contact opgenomen met gefilmde beelden van het Dominion Verkiezings Management Systeem in een verkiezingscentrum in een van de staten die software en hardware van Dominion gebruikten (niet Arizona).
Zoals u in de video zult zien, bespreekt de klokkenluider aanvankelijk met een werknemer van Dominion wie het BIOS-wachtwoord heeft en ontdekt hij dat de STAAT het wachtwoord bewaart - niet Dominion, en niet de provincie.
Later vraagt de klokkenluider de Dominion-werknemer naar connectiviteit en of de machines al dan niet op het internet kunnen worden aangesloten...

Met slechts 1 minuut en 17 seconden, ontmaskeren we hun meest flagrante leugen.

FRAUDE BEDERFT ALLES.

Dorothé

Ik heb hem gedownload en op Kronakreuners gezet. Vanaf hier kun je het zo weer downloaden. Rechtsklik en dan 'video opslaan'.
Ik heb die niet meer, kun je het ook zetten op only news kronakreuners? Of was dit filmpje van 1.17 het complete filmpje? Dan heb ik het dus al gezien.

Dorothé

Laatst bewerkt:
Oeps, daar had ik hem dus geplaatst, even vergeten dat we 2 versies hebben. Hij is later ook nog door JVG erop gezet zie ik nu.
Ja, ik zie dat is de full version. Had ik dus wel al gezien. Ik dacht dat er misschien nog een grotere film was. Dank je.

Dorothé

Reactie TruthHammer op de video:
[Doorgestuurd van TruthHammer (TruthHammer888)]
Did CM merely prove what we already knew? Election equipment has connection capabilities?

Or did he also prove to Dominion he has someone with supervisor password that’s talking? 👀

Not all parties will react to this video in the same way.

What else can be shown/done with that password?

Do friendly audits now have probable cause to make stronger demands?

Will any RINOs be pressured to fall in line?

Will more Dominion system whistleblowers come forward SEEING PROOF that one of their peers came forward?

MANY different people will read different things into this.

Vertaling:
[Doorgestuurd van TruthHammer (TruthHammer888)]
Heeft CM alleen maar bewezen wat we al wisten? Dat verkiezingsapparatuur verbindingsmogelijkheden heeft?

Of heeft hij ook aan Dominion bewezen dat hij iemand heeft met een supervisor wachtwoord die praat? 👀

Niet alle partijen zullen hetzelfde reageren op deze video.

Wat kan er nog meer getoond/gedaan worden met dat wachtwoord?

Hebben bevriende audits nu waarschijnlijke reden om sterkere eisen te stellen?

Zullen RINO's onder druk worden gezet om in het gareel te lopen?

Zullen meer klokkenluiders over het Dominion systeem naar voren komen als zij het bewijs zien dat een van hun collega's naar voren is gekomen?

VEEL verschillende mensen zullen hier verschillende dingen in lezen.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan