Nothing can stop what is coming. Nothing.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeker omdat het NIET uit Arizona komt.BOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!
Mike
Ik heb hem gedownload en op Kronakreuners gezet. Vanaf hier kun je het zo weer downloaden. Rechtsklik en dan 'video opslaan'.Dit stond er oorspronkelijk ook nog bij, later was dit weg
Dominion Whistleblower (Long).mp4 - AnonFiles
anonfiles.com
Ik weet niet of ik dat zo kan downloaden, of het veilig is. Zeker omdat het daarna verwijderd is.
Dorothé
Druk op kwetter zou kwetter nu overbelast rakenValt niet te stoppen Lawine.
Ik heb die niet meer, kun je het ook zetten op only news kronakreuners? Of was dit filmpje van 1.17 het complete filmpje? Dan heb ik het dus al gezien.Ik heb hem gedownload en op Kronakreuners gezet. Vanaf hier kun je het zo weer downloaden. Rechtsklik en dan 'video opslaan'.
Oeps, daar had ik hem dus geplaatst, even vergeten dat we 2 versies hebben. Hij is later ook nog door JVG erop gezet zie ik nu.Ik heb die niet meer, kun je het ook zetten op only news kronakreuners?
Dorothé
Ja, ik zie dat is de full version. Had ik dus wel al gezien. Ik dacht dat er misschien nog een grotere film was. Dank je.Oeps, daar had ik hem dus geplaatst, even vergeten dat we 2 versies hebben. Hij is later ook nog door JVG erop gezet zie ik nu.
Heb nog even gekeken maar dit was dezelfdeJa, ik zie dat is de full version. Had ik dus wel al gezien. Ik dacht dat er misschien nog een grotere film was. Dank je.
Dorothé