R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De Taliban heeft de Amerikanen tot 31 augustus gegeven om hun staatsburgers te evacueren. Voor de overblijvers zal het niet goed aflopen. En dat vlak voor de 20e herdenking van 9/11! Allereerst, totale afleiding van het op handen staande rapport over de forensic audit van Maricopa County in Arizona. Maar ten tweede een versnelling richting devolution! You and your families are safe. De white hats gaan deze mensen in veiligheid brengen, buiten het opperbevel van Biden om. Dit betekent dat Biden zeer spoedig het veld gaat ruimen, veel sneller dan verwacht. Er komt geen tweede Benghazi, daar geloof ik niets van.You and your families are safe. Promise. (Q)
Gaat dit over de overgebleven Amerikanen in Afghanistan? Biden wil er een soort Benghazi van maken, met moslimextremisten die Amerikanen als ratten in de val lokken en afmaken als beesten. Maar als de white hats dit niet toelaten gaat er een interventie van special.ops plaarsvinden.
Waarom noemde Biden de datum van 11 september? Dit jaar zal het 20 jaar geleden zijn dat deze gebeurtenis plaatsvond. Gaan we de militaire interventie nog voor 11 september zien? Als dat zo is dan zal Biden via de 25th amendment zeer binnenkort uit zijn ambt gezet worden!
Uitgaande van wat Dave Hayes zei in het interview met Dave van X22 Report zullen de white hats vervolgens niet toestaan dat Kamala Harris president wordt en wordt devolution in gang gezet. Gaan we dit meenaken nog voor 11 september?
Mike
De Taliban heeft de Amerikanen tot 31 augustus gegeven om hun staatsburgers te evacueren. Voor de overblijvers zal het niet goed aflopen. En dat vlak voor de 20e herdenking van 9/11! Allereerst, totale afleiding van het op handen staande rapport over de forensic audit van Maricopa County in Arizona. Maar ten tweede een versnelling richting devolution! You and your families are safe. De white hats gaan deze mensen in veiligheid brengen, buiten het opperbevel van Biden om. Dit betekent dat Biden zeer spoedig het veld gaat ruimen, veel sneller dan verwacht. Er komt geen tweede Benghazi, daar geloof ik niets van.
Mike
Gaaf ding welBekijk bijlage 2748
Black Chinook with air to air refueling nothing more needed for a airlift
En dat Covid-verhaal is natuurlijk gewoon onzin. Er is nog een ander scenario mogelijk:CMZ beschuldigt Jovan Pulitzer ervan een deep state-lekker te zijn.
Mike
Dat zou geniaal zijn. Ik vond het al heel vreemd met dat coronaverhaal, vandaar mijn twijfel over het verhaal. Zo is het natuurlijk weer een goede zet.En dat Covid-verhaal is natuurlijk gewoon onzin. Er is nog een ander scenario mogelijk:
Jovan gooit dit naar buiten, de DS raakt in paniek en bereidt zich voor en verspilt daarmee nog meer ammunitie, het forensische team wordt ineens bevangen door 'covid' en de presentatie van het rapport aan de Senaat van Arizona wordt uitgesteld. Pulitzer maakt onderdeel uit van dit geraffineerde spel door disinfo naar buiten te brengen en de DS blijft in het ongewisse over wanneer het rapport wordt aangeboden aan de Senaat. Dat zal wel ergens begin september zijn, want nu is er sprake van minimaal 10 dagen quarantaine door 'covid'.
Mike
Zie de nieuwe X22. Jovan Pulitzer had gelijk, de Senaat van Arizona heeft een deel van het rapport ontvangen en dit zal door de juristen van de Senaat worden uitgeplozen op onjuistheden. De rest van het rapport volgt nog, nadat de 'zieken' binnen Cyber Ninjas zijn 'genezen' van hun 'covid'. De strategie is kennelijk om het in delen te presenteren aan de Senaat.Dat zou geniaal zijn. Ik vond het al heel vreemd met dat coronaverhaal, vandaar mijn twijfel over het verhaal. Zo is het natuurlijk weer een goede zet.
Dorothé