Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooie korte video (4 minuten):
Nothing Can Stop What Is Coming
Wen er maar aan dat gaat de komende tijd nog wel erger worden, velen zullen van schrik alleen al dood neervallen, het gaat wereldwijd om miljoenen kinderen en jonge vrouwen in handen van de satanische elites.Please mensen, waarschuw volgende keer even bij zulke filmpjes.
Mooie boodschap inderdaad maar de beelden zijn verscheurend.
Nee, ik wen er niet aan.Wen er maar aan dat gaat de komende tijd nog wel erger worden, velen zullen van schrik alleen al dood neervallen, het gaat wereldwijd om miljoenen kinderen en jonge vrouwen in handen van de satanische elites.
Het wordt nog erger zodra de White hads de dumbs ingaan en de kinderen en vrouwen bevrijden, dan komt dat op ieder beeld apparaat live te zien, alles komt in het openbaar vandaar wen er maar aan, en dat wil de donkere kant niet, ja ik ben daarin keihard ook omdat het gaat om kinderen die ontvoerd en gefokt worden om te misbruiken en te offeren voor adrenochrome voor dat tuig dus helaas als je te soft bent om ermee om te gaan kruip dan de komende tijd maar diep onder een dikke deken of zo het is oorlog softies lopen in de weg sorryNee, ik wen er niet aan.
Het probleem zit er juist in dat men hier zo vreselijk aan gewend is en als zombies ernaar kan kijken.
Ik weet waar het om gaat, maar ik hoef het niet [altijd maar] te zien.
Het is een vriendelijk verzoek van mijn kant en niets mis mee. Je weet half niet wat het doet met onze energie als dit steeds maar vertoond wordt met alle emoties van dien. DAT is juist precies wat de donkere kant wil.
Dit is nou net het probleem.Het wordt nog erger zodra de White hads de dumbs ingaan en de kinderen en vrouwen bevrijden, dan komt dat op ieder beeld apparaat live te zien, alles komt in het openbaar vandaar wen er maar aan, en dat wil de donkere kant niet, ja ik ben daarin keihard ook omdat het gaat om kinderen die ontvoerd en gefokt worden om te misbruiken en te offeren voor adrenochrome voor dat tuig dus helaas als je te soft bent om ermee om te gaan kruip dan de komende tijd maar diep onder een dikke deken of zo het is oorlog softies lopen in de weg sorry
Vrouwen beschermen prima, maar moderne piep miepen nope, een beetje realiteitszin besef moet je wel kweken zo langzamerhand.Dit is nou net het probleem.
Echte mannen beschermen vrouwen.
Moderne mannen klagen over vrouwen, maar willen wel dat de vrouw zichzelf maar redt terwijl ze commentaar op haar leveren.
Hoe moeilijk is het om even een kleine notitie bij zoiets te zetten? Niet!
Maar ja, tijden veranderen en de fatsoensnormen ook. Het wordt tijd dat mensen ook eens op dat gebied wakker worden.
Vrouwen beschermen prima, maar moderne piep miepen nope, een beetje realiteitszin besef moet je wel kweken zo langzamerhand.
De tijd van vrouwtjes voorzichtig in een kastje plaatsen zal je echt op moeten wachten nu ff geen prioriteit als het over filmpjes gaat.
Tegelijk zelfde vraagHet is al weg, ik ben te laat.
Bijna wel, je wil struisvogel spelen als het over de kinderen gaat, ja het is schokkend maar je moet er echt iets mee doen in dit geval het is realiteit dit en 1000 keer erger komt nog naar buiten vol in beeld, dus slikken en doorgaan.Daar ik het verzoek heb gedaan en je erover doorgaat dan graag even voor alle duidelijkheid: val ik onder je duiding "moderne piep miepen"?
Heb hem even op TG van Koronakreuners geplaatst (alleen nieuws).Tegelijk zelfde vraag