Angelface
Well-known member
Ik snap je frustratie (heel goed)Schapen aan beide kanten. Ik sprak gisteren met een VROUW (hoe kan het ook anders?) die zich weliswaar (nog) niet heeft laten vaxxen, maar die verder volledig wegkijkt voor wat er gaande is en vooral voor wat gaat komen. Toen ik haar probeerde duidelijk te maken dat we ons moeten voorbereiden op allerlei rampspoed in het najaar (knutselvirussen, overstromingen, voedseltekorten) zei ze dat ze daar 'zeer angstig' van wordt en liever 'in het moment' wil leven. Uiteraard doet ze aan meditatie en aan yoga. Ze haalde Tijn Touber aan, want die had laatst gezegd dat niet alleen de mensen die meegaan met deze absurde maatregelen gehypnotiseerd zijn maar ook zij die tegen de maatregelen in gaan. Mag ik effe een teiltje? Mijn opmerking dat Tijn Touber dus oproept tot passiviteit was tegen dovemansoren gericht. Zucht. Diepe, diepe zucht. Met vrouwen en zwakke mannen gaan we de oorlog niet winnen.
Mike
Ik vraag me oprecht af of de mensen die nu nog slapen, dus ook degene die zeggen wakker te zijn straks wel in gaan zien dat het oorlog is en we een gezamenlijke vijand hebben waartegen we vechten.
Als mensen om gaan vallen door die spuiten --> ligt aan de ongefuckzineerden
Als er overstromingen komen --> ligt aan de klimaatverandering
Je hoeft mensen maar uit te gaan leggen dat het oorlog is en ze kijken je aan alsof je zojuist hun caravan in de fik hebt gestoken.
Ze zien nu niks bijzonders, je kan overal heen en net wat ik eerder al zei, je kan nog alles "gewoon" doen, dus ze zien het probleem niet.
Sterker nog, ze willen het ook gewoon niet zien.