van Angelo Meijers:
VAN GREAT RESET NAAR GREAT AWAKENING...
“Deze crisis draait niet om onze gezondheid. Het draait om wie we zijn en wat we doen. Dat laatste probeert men af te dwingen middels een controle en surveillance systeem waarvoor nu wereldwijd de basis wordt gelegd. Daarvoor dienen de pasjes, en daardoor heeft men nu zo'n haast. De pasjes stellen de staat, lees Big Brother, in staat om af te dwingen waar jij en ik gaan en staan, met wie we communiceren en tot welke diensten we toegang hebben. En denk vooral niet dat het blijft bij de toegang tot het voetbalstadium, de bioscoop of het terras. Dat is slechts het begin. Men zal het heel snel uitbreiden tot het openbaar vervoer, het ziekenhuis en de supermarkt.
Vervolgens zal men ook de andere aspecten van ons gedrag en leven willen gaan monitoren zoals het netjes betalen van onze rekeningen, braaf zijn op het internet, netjes zijn op het werk en niet al te kritisch zijn op de overheid richting onze vrienden en buren. Ook zullen zij beloond worden door jou en mij aan te geven indien we niet netjes de richtlijnen opvolgen. Alles wordt netjes uitgedrukt in een score wat dan weer bepaalt of we nog langer wat eten kunnen bestellen, in de trein kunnen plaatsnemen, of geld van de bank kunnen halen. Klinkt als de 'ver van het bed show'? Dan ben je helaas nog wat naïef of misschien onwetend, en is het de hoogste tijd dat je om je heen gaat kijken wat er momenteel in de wereld allemaal gaande is. En dat vergt inderdaad een klein beetje meer inspanning als alleen maar de TV aanzetten.
Dan het veranderen van "wie we zijn", wat bedoel ik daar nou mee? Nou, heel simpel. Het veranderen van het mens zijn. Hoe dit mogelijk is? Heel simpel, middels technologie verankerd in ons lichaam. De techniek is nu zover dat men zo'n beetje alles kan monitoren en meten wat in ons lichaam gebeurt. Ook is het straks technisch mogelijk om onze perceptie te veranderen en daarmee dus ons gedrag te beïnvloeden. Als je me niet gelooft, moet je maar eens kijken wat Elon Musk aan het doen is met zijn nieuwste speeltje "Neuralink". Het is helder dat de visie van de huidige machthebbers is om elk mens over een paar jaar te hebben aangesloten aan het wereldwijde netwerk van AI. Dat is geen complot-theorie, het is een complot tegen de complete mensheid.
Het is essentieel dat zoveel mogelijk mensen dit gaan zien. Want alleen als we ons realiseren wat er werkelijk gaande is, gaan mensen in beweging komen en stoppen met het klakkeloos opvolgen van de meeste bizarre maatregelen die niets met onze gezondheid te maken hebben. Ze zijn zelfs zeer schadelijk voor ons welzijn (en onze welvaart) op een manier waar de meeste mensen totaal nog geen weet van hebben. Bewustzijn is dus de sleutel benodigd voor de juiste actie. Wij kunnen het tij keren. En wij gaan het tij keren. Maar hoe langer we wachten hoe lastiger de weg en hoe groter de aangerichte schade.
The great Reset kan alleen plaatsvinden als angst regeert. The great Awakening gaat plaatsvinden als liefde regeert. Dus blijf in liefde, welke niet altijd lief en braaf is. Blijf verbinding zoeken met je medemens, wat niet betekent dat je alles maar met de mantel der liefde moet bedekken. En stop om nog langer tirannie te gehoorzamen. Wees moedig, zoek steun om je heen, en wees niet bang om even tijdelijk een offer te brengen. Liefde vraagt dat soms van je en ook al doet het pijn, het gevoel dat je het juiste doet zal je zo’n vrede en vreugde brengen, daar kan niets tegen op. Het komt goed, doordat jij het goede doet. Liefde gaat zegevieren doordat jij in liefde blijft. De wereld gaat ontwaken doordat jij ontwaakt. En dan wordt het weer mooi. Oh, wat wordt het dan mooi. Zo mooi...
Tekst:
Angelo Meijers”
Persoonlijk geloof ik ook zeker niet dat ze dit gaan winnen, er zullen de komende tijd meer mensen ontwaken en in opstand komen daar ben ik heilig van overtuigd! Helaas zal er wel nog veel te veel schade op alle vlakken geleden worden, voordat de omslag komt, erg maar blijkbaar nodig
#thegreatreset
#thegreatawakening
laatste alinea is van Christel Neven