S
Sailor
Guest
Telegram is niet echt betrouwbaar ik hou een slag om de arm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Laten we het hopen! Ik denk wel dat oktober een interessante maand gaat worden (red october). Wellicht dat die black out in oktober zal plaatsvinden. We will see.Pompeo sluit over een week z’n tg channel voor nieuwe leden en doelt op de komende black-out
Als ik het goed heb onthouden dit najaar.Mike wat is jouw voorspelling “when shit will really hit the fan”? Dat niemand er meer omheen kan, gevaccineerden die overlijden etc.
Als dat niet zou gebeuren vraag ik mij wel af hoe anders de ogen vd normies worden geopend.Mike wat is jouw voorspelling “when shit will really hit the fan”? Dat niemand er meer omheen kan, gevaccineerden die overlijden etc.
Red October. Twee grote onthullingen zijn aanstaande, op zeer korte termijn: het doek gaat vallen voor zowel de verkiezingsfraude in Amerika als voor C19. Dar is het goede nieuws. Het slechte nieuws is dat de reactie van de tegenpartij meedogenloos zal zijn. Denk aan alle knutselvirussen die ze nog hebben liggen (s-eiwitten gekoppeld aan pokken, mazelen, hondsdolheid?), overstromingen/watersnood en voedseltekorten, allemaal MAN-MADE!Mike wat is jouw voorspelling “when shit will really hit the fan”? Dat niemand er meer omheen kan, gevaccineerden die overlijden etc.