The Great Awakening

Watch the water????

Water gaat alle kanten op, perst zich ook door Nauw van Calais. Engeland en Ierland vangen deel van de grote klappen / onze klap op, maar toch ... een video zei 5-20m hoog. En dan ... denk badkuip ... wat Oceaan over gaat komt ook weer (in mindere mate) terug.

Geen angst! Wel zwembroek klaarleggen. Ik heb al een stuk grond gekocht bij Amersfoort. Strandtent erop en bordjes geplaatst 'verhuur strandstoelen'.

Serieus: Geen angst! Wel altijd op diverse potentiele rampen voorbereid zijn. Bug-out plan maken.

Hej Obama... da's pech .. 2 villa's aan de oostkust weg.... 🌊🏘️

Water gaat alle kanten op, perst zich ook door Nauw van Calais. Engeland en Ierland vangen deel van de grote klappen / onze klap op, maar toch ... een video zei 5-20m hoog. En dan ... denk badkuip ... wat Oceaan over gaat komt ook weer (in mindere mate) terug.

Geen angst! Wel zwembroek klaarleggen. Ik heb al een stuk grond gekocht bij Amersfoort. Strandtent erop en bordjes geplaatst 'verhuur strandstoelen'.

Serieus: Geen angst! Wel altijd op diverse potentiele rampen voorbereid zijn. Bug-out plan maken.

Hej Obama... da's pech .. 2 villa's aan de oostkust weg.... 🌊🏘️
Het probleem geval is Gran Canaria als die gaat pleurt het halve eiland is de Oceaan, die vulkaan slaap ook al heel lang, het effect is dan vergelijkbaar met Mount St Hellen in de VS maar dan in water

Ik niet of dat ding moet voor voor 9 uur morgen ochtend klappen misschien dat ik dan natte voeten krijg, daarna blijf ik wel droog.... Zonder QR via mofrika en Luxemburg naar zit Frankrijk gewoon midden tussen de zeeën.

Ik niet of dat ding moet voor voor 9 uur morgen ochtend klappen misschien dat ik dan natte voeten krijg, daarna blijf ik wel droog.... Zonder QR via mofrika en Luxemburg naar zit Frankrijk gewoon midden tussen de zeeën.
Ja, morgen is het zo ver hé, Sailexit :-)

Goeie reis iig

Ik heb iets gemist maar goede reis 🚚🚚
Niet alles komt aan in goulashie snap ik.
Ik ben kleiner gaan wonen van 2 huizen naar 1
Ik vertrek morgen naar Frankrijk na de overdracht bij de notaris huis verkocht na 38 jaar.... Dus redelijk verdient 🤣🤣🤣
Positieve bijkomstigheid de enige wappies verdwijnen uit de groenslinksd666 wijk en nieuwe bewoners passen perfect pot multicolor.
Dus morgen Duitsland en Luxemburg ivm wat specifieke inkopen pijptabak en bijkomende zooi. Dinsdag aan de lokale 🍷🥂🍷🥂🍷 dank voor de goede wens

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan