Zathras
Well-known member
Dat zou wel een spectacle wezen denk ik...Watch the water
Pffft
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat zou wel een spectacle wezen denk ik...Watch the water
Ik zit hoog genoegDat zou wel een spectacle wezen denk ik...
Pffft
Stond in de jaren 80 all een stuk over in de Kijk, dat dat zou kunnen gebeuren. Met mooie tekeningen erbijIk zit hoog genoeg
Watch the water????
Vulkaanuitbarsting op toeristisch eiland La Palma, al 300 mensen geëvacueerd
Experts waarschuwden voor een uitbarsting van de vulkaan omdat de seismische activiteit er de afgelopen dagen sterk was toegenomen.www.vrt.be
Het probleem geval is Gran Canaria als die gaat pleurt het halve eiland is de Oceaan, die vulkaan slaap ook al heel lang, het effect is dan vergelijkbaar met Mount St Hellen in de VS maar dan in waterWater gaat alle kanten op, perst zich ook door Nauw van Calais. Engeland en Ierland vangen deel van de grote klappen / onze klap op, maar toch ... een video zei 5-20m hoog. En dan ... denk badkuip ... wat Oceaan over gaat komt ook weer (in mindere mate) terug.
Geen angst! Wel zwembroek klaarleggen. Ik heb al een stuk grond gekocht bij Amersfoort. Strandtent erop en bordjes geplaatst 'verhuur strandstoelen'.
Serieus: Geen angst! Wel altijd op diverse potentiele rampen voorbereid zijn. Bug-out plan maken.
Hej Obama... da's pech .. 2 villa's aan de oostkust weg....
Martha's Vineyard - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Ik niet of dat ding moet voor voor 9 uur morgen ochtend klappen misschien dat ik dan natte voeten krijg, daarna blijf ik wel droog.... Zonder QR via mofrika en Luxemburg naar zit Frankrijk gewoon midden tussen de zeeën.
Ja, morgen is het zo ver hé, SailexitIk niet of dat ding moet voor voor 9 uur morgen ochtend klappen misschien dat ik dan natte voeten krijg, daarna blijf ik wel droog.... Zonder QR via mofrika en Luxemburg naar zit Frankrijk gewoon midden tussen de zeeën.
Morgen om 9 uur overdracht en daarna zo snel mogelijk Nederland uit onderweg ergens in de champagne streek slapen overmorgen thuis dank jeJa, morgen is het zo ver hé, Sailexit
Goeie reis iig
Dank je gaat lukkenAlvast goede reis Sailer
Goede reis en behouden aankomstIk niet of dat ding moet voor voor 9 uur morgen ochtend klappen misschien dat ik dan natte voeten krijg, daarna blijf ik wel droog.... Zonder QR via mofrika en Luxemburg naar zit Frankrijk gewoon midden tussen de zeeën.
Niet alles komt aan in goulashie snap ik.Ik heb iets gemist maar goede reis
Nou ja nieuw stekkie heb het een jaar of 20 dank je reis lukt wel maak ik met niet druk omGoeie reis Sailor, we kijken natuurlijk allemaal uit naar je reisverslag en je ervaringen op je nieuwe stekkie.
Safe travels en go go go sluip door kruip door. Vergeet je smokkel stash niet#ikkanooknietzonderhagelslagMorgen om 9 uur overdracht en daarna zo snel mogelijk Nederland uit onderweg ergens in de champagne streek slapen overmorgen thuis dank je