Heb 'm jaren niet gehoord, maar die man vertelt boeiend!
Wat betreft de technologie om het weer te beïnvloeden en aardbevingen te veroorzaken kan ik hem goed volgen. Hier heb ik ook voldoende bewijs van gezien dat dit kan en bestaat.
Ook triggert het verhaal van de mazelen iets bij mij. Het is door de bultjes een goed zichtbaar klinisch beeld en daarom beter te bediscussiëren dan COVID. Dat Disney verhaal is wel het onderzoeken waard...
Wat betreft de spike-proteïne aerosol theorie, die op z'n zachtst gezegd een beetje matig.
Mike doet 2 aannames in zijn podcast
- Er zijn doelgerichte acties om voorvechters van gezondheid aan te vallen, in het bijzonder bij conferenties
- Dit wordt gedaan door middel van aerosolen met hiervoor ontwikkelde spike-eiwitten
Het is zeker mogelijk dat hij gelijk heeft. Maar evengoed mogelijk dat het niet zo is.
Vooruit: de eerste aanname (doelgerichte acties) kan ik nog wel in mee gaan. Ik zie wel degelijk een agenda en er is een groot belang om dergelijke prominente figuren de mond te snoeren cq. te intimideren. De meest milde vorm is shadowbanning.
MAAR: als dit al gebeurd bij dergelijke events, waarom dan via deze mysterieuze spike-proteïnen? Ik heb nog wel een paar opties om sprekers (en bezoekers) te verzwakken:
- Vergiftig het voedsel en drinkwater (specifiek gericht op sprekers kun je dit doen door het glas water wat bij het spreekgestoelte staat);
- Saboteer het luchtverversingssysteem zodat er te weinig zuurstof (en te veel CO2) in de ruimtes is;
- Voeg subtiel nanodeeltjes of giftige dampen toe aan de ruimtes;
- Zorg voor een grote stralingsbron (denk in de richting van 5G crowd control, maar dan iets subtieler);
- Gebruik (zwart)magische operaties
Zomaar wat willekeurige opties ALS je meegaat in de aanname dat deze mensen doelbewust worden verzwakt om ziek te worden. Uiteraard is het prima mogelijk dat de ziekte van de sprekers en standhouders per ongeluk is gebeurd door een combinatie van omstandigheden.
......
En dan komt de link waardoor alles duidelijk zou moeten worden. Iedereen die de moeite neemt om het
gehele artikel van heavy.com te lezen, zal zien dat het een uitermate zwak verhaal is. Tuurlijk, de man waar het over gaat kan prima voor een geheime dienst werken en betrokken zijn bij een portable PCR-device. Maar dit verhaal lijkt wel een film. Lekker Amerikaans...
Iemand die daadwerkelijk dergelijk belangrijk werk doet voor een geheime dienst werkt discreet. En praat niet onnodig. Betrokken bij spike-aerosolen? Ja, daar heb je idd een AK-47 en granaatwerper voor nodig...
Yeah right... O ik vergeet nog die aan hem gelinkte
website waarop een linkje naar DARPA staat... Nee ik neem alles terug nu zal het toch wel waar zijn.