JulianB
Well-known member
Tot nu toe nog geen tijd gehad om hier voor te zitten, maar nu wel, komt-ie:
Waar haal je vandaan dat [ZE] zouden beschikken over volledige kennis van het menselijke genoom? Ik heb dit nooit beweerd, wel heb ik de suggestie gewekt dat [ZE] mogelijk meer weten tot nog toe naar buiten is gekomen. Zo wist men ook veel langer van het bestaan van exosomen dan officieel wordt verondersteld. Sterker nog, al deze kennis is zeer oud en hebben [ZE] al die tijd voor zich weten te houden. En hierin zijn [ZE] ver gekomen, veel verder dan wij denken of vermoeden. Maar de volledige broncode, die weet alleen God en Satan is slechts een slechte imitatie van God. Vandaar ook dit experiment (en jawel, het is wel degelijk een experiment, maar daarover zo dadelijk meer), noch wij noch [ZIJ] weten de exacte uitkomst hiervan.
In de alternatieve wereld hangen ze idd evengoed de foutieve virustheorie aan, vandaar dat we de term 'spike-eiwitten' blijven gebruiken, die in werkelijkheid lichaamsvreemde, synthetische en gepatenteerde exosomen zijn. Maar ze hebben m.i. wel degelijk gelijk met ADE en ik zie dan ook een speciale rol weggelegd voor Regeneron, een antilichamentherapie van een kleine speler op de farmaceutische markt (dus geen Big Pharma). Regeneron zou wel eens de antlichamen kunnen verschaffen die reeds bezet zijn door het vaccin. Dit heeft dus niets te maken met de agenda van Satan dienen, dat is gewoon een realistische constatering en voorspelling.
Ik ben het met alles eens. ik neem aan dat je dit opschreef omdat je dacht dat ik het met je oneens zou zijn? [ZE] zijn nu echter hun eindspel in gegaan: van vervuiling van het menselijk lichaam naar genetische manipulatie van het menselijk lichaam. Dat mis ik in jouw betoog. Jouw denken is zoooooooooooo 2019. Zie ook onderstaand citaat:
Kortom, je wil niet erkennen dat [ZE] aan hun eindspel zijn begonnen. Het doel was altijd genetische manipulatie en depopulatie, teneinde Gods creatie te bespotten, vooral Gods hoogste creatie gemaakt in Zijn evenbeeld. Misschien ben jij het wel die bang is voor wat gaat komen en redeneer je het nu constant weg. Zoals deze redenatie:
En het komt niet in je op dat [ZE] probleemloos alle regels breken? Je noemt Mengele. Denk je nou werkelijk dat hij bezig was met experimenten bestaande uit experimentele en controlegroepen in een 'gecontroleerde omgeving'? Welnee joh, hij had carte blanche, zo ook de Chinezen met de Oeygoeren of Falun Gong-beoefenaars. Volgens mij begrijp jij het pure kwaad niet, dit houdt zich aan geen enkele regel of protocol. Het experiment dat nu gaande is er gewoon 1 zonder controlegroep, het is een experiment om te zien of [ZE] in staat zijn om het menselijk genoom permanent te veranderen, controlegroep niet nodig. Het komt op mij over dat jij angst hebt, die je voortdurend overdekt met bergen ratio. Wat meer introspectie zou je goed doen, Julian.
Mike
Het lijkt me beter om het hier bij te laten.
Je argumentatie wordt emotioneler alsmede persoonlijker.
We verschillen van mening. Hopelijk hebben de meelezers een eigen oordeel kunnen vormen.
Het laatste inhoudelijke woord van deze discussie is aan jou.