The Great Awakening

qncqu9w9jdp5kz6pe97nhkcy70c7g84k.jpg

Kaylee JFK Jr.'s dochter? Het zou maar zo kunnen!

Mike

In de bijbel staat voorspeld dat Satan over de aarde zou heersen, waarna God Satan alsnog versloeg. Barack Obama was de antichrist. ‘Barack O Bama’ betekent ‘bliksem uit de hemel’ in het Hebreeuws:

Luke 10:18: “I saw Satan as Lightning from Heaven.” “Lightning” in Hebrew is “Barak”. “Heaven or Heights from the sky” in Hebrew is “Bama” “From” in Hebrew is “O”. So: Lightning From Heaven is Barak O Bama which is Barack Obama. “I saw Satan as Barack Obama.”

https://www.facebook.com/249328128110/posts/luke-1018-i-saw-satan-as-lightning-from-heaven-lightning-in-hebrew-is-barak-heav/10154096350293111/

8 jaar heerschappij was niet genoeg om het duivelse plan uit te voeren. Daarvoor was nog eens 8 jaar Hillary nodig. Hillary = Hilarion:

Hilarion is a male form of a Latin-derived name, related to the name Hilary which in modern times is mainly feminine.
https://en.wikipedia.org/wiki/Hilarion_(name)

On October 31, 1948, a full sixty-nine years ago when the female child would have been only around one year of age, Parsons wrote that her spirit contacted him, calling itself “Hilarion,” who, he said, would become an international public figure dedicated to bringing the work of the Antichrist to fruition. Why is that important? Because the etymology of Hilarion is the arcane “Hillary.”

Maar toen kwam Donald J. Trump. persoonlijk uitverkoren en gezonden door God. Hij mag namens God dit Kwaad verslaan. Het is gedaan met de wereldheerschappij van Satan. God wins!

Mike

Hoe kan het nu ineens dat er een artikel van ‘fuck’ Facebook wordt aangeprezen?

En waarom worden er steeds weer bijbelteksten en /of ‘waarheden’ totaal uit de context gehaald en gebruikt om de eigen wensen, gedachten en voorspellingen te staven?

Hoe kan het nu ineens dat er een artikel van ‘fuck’ Facebook wordt aangeprezen?
Mijn weerstand tegen Facebook is gericht tegen het platform zelf, niet noodzakelijk tegen de gebruikers. Dat zou absurd zijn, want dan vereenzelvig je iedere individuele gebruiker met dit m.i. absoluut duivelse platform. Vergeljk het met de islam, wat mij betreft een duivelse 'religie'. Moet ik dan op de Wilders-toer gaan en iedere moslim veroordelen omdat hij de islam aanhangt of meer in de trant van Baudet mensen beoordelen op hun individuele kwaliteiten, ongeacht hun religie, zoals ook in de grondwet staat?

Andersom vind ik het christendom van alle georganiseerde religies het beste geloof, maar ik zie talloze christenen die gewoon angsthazen en hypocrieten zijn. Zo lang aan de St. Stevenstoren hier in Nijmegen jaarlijks de regenboogvlag hangt om 'Coming Out Day' te vieren en de EO het OK vindt om zwarte of zelfs vrouwelijke Jezussen op te voeren in The Passion is er voor christenen ook nog veel werk te verzetten. Alleen maar de bijbel lezen en bidden is niet genoeg en de ene christen snapt dit wel en de ander niet, daar kan ik niet een hele religie op afrekenen.
En waarom worden er steeds weer bijbelteksten en /of ‘waarheden’ totaal uit de context gehaald en gebruikt om de eigen wensen, gedachten en voorspellingen te staven?
Zeg mij dan maar waar ik de plank missla en waarom. Wie beweert moet bewijzen. Ik heb dit gedaan met mijn onderbouwing en nu is het aan jou om niet alleen kritische vragen te stellen, maar ook uiteen te zetten wat er niet klopt aan mijn argumentatie. Ik wacht geduldig af.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan