The Great Awakening

Ik wacht geduldig af.

Mike

Prima, maar we hebben het al eerder eens over gehad, waarop je antwoordde: ‘je overtuigt mij tóch niet..’

Wat mij vooral blijft opvallen is het gebruik van bijbelteksten, nogmaals, om alle verwachtingen en voorspellingen te staven. En om zodoende (bijvoorbeeld) Obama te verklaren tot antichrist en Trump tot goddelijke soldaat.
Dit komt voort uit gebrek aan inzicht in de bijbel, waardoor men lukraak met teksten de eigen stellingen verdedigt.

Inzicht in de bijbel geeft de Geest van God, de auteur. Zonder Hem kan je het niet verstaan want de bijbel is geestelijk en mensen zijn vleselijk. Zoals je misschien weleens gelezen hebt dat er staat: een vleselijk mens verstaat deze geestelijke dingen niet.

En zodoende is wat de bijbel zegt, voor jou nooit een ‘bewijs’, en kan ik jou ook niet iets ‘bewijzen’.
Gods plan met deze wereld staat wel degelijk beschreven. En ook de huidige tijd heeft een sterke duiding.
Ik begrijp nu ook beter je houding t.o.v. Christus nu ik lees hoe je over Israël en het Jodendom denkt.

Andersom vind ik het christendom van alle georganiseerde religies het beste geloof, maar ik zie talloze christenen die gewoon angsthazen en hypocrieten zijn. Zo lang aan de St. Stevenstoren hier in Nijmegen jaarlijks de regenboogvlag hangt om ‘Coming Out Day’ te vieren en de EO het OK vindt om zwarte of zelfs vrouwelijke Jezussen op te voeren in The Passion is er voor christenen ook nog veel werk te verzetten. Alleen maar de bijbel lezen en bidden is niet genoeg en de ene christen snapt dit wel en de ander niet, daar kan ik niet een hele religie   op afrekenen.

Klopt, hier gaat het ook helemaal mis. Ook dit staat aangekondigd in de Schrift.

De Schrift bewijst zichzelf aan mij keer op keer.

Prima, maar we hebben het al eerder eens over gehad, waarop je antwoordde: ‘je overtuigt mij tóch niet..’
Dat ging over de voorwaarde die jij stelde dat je Jezus eerst in je hart moet sluiten om God te kunnen vinden. Dit is te makkelijk, je danst om de hete brij heen.
Wat mij vooral blijft opvallen is het gebruik van bijbelteksten, nogmaals, om alle verwachtingen en voorspellingen te staven. En om zodoende (bijvoorbeeld) Obama te verklaren tot antichrist en Trump tot goddelijke soldaat.
Dit komt voort uit gebrek aan inzicht in de bijbel, waardoor men lukraak met teksten de eigen stellingen verdedigt.
Zoals gezegd, overtuig mij maar waar en waarom ik fout zit. Er gaan ook berichten rond onder christenen dat Trump de Koning Cyrus is uit de bijbel. Waarom weet jij het beter dan anderen die ook de bijbel lezen?
Ik begrijp nu ook beter je houding t.o.v. Christus nu ik lees hoe je over Israël en het Jodendom denkt.
Je suggereert opnieuw dat ik het verkeerd zie. Overtuig mij maar van het tegendeel i.p.v. korte, suggestieve oneliners hanteren.

Mike

https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/six-battleground-states-democrat-governors-pause-counting-election-night-coordinated/

Mike

Tw3b69daiul4lxb8n12idms146k0x1wvj.jpg

Ik zet mijn vraag ook even hier neer:

Hadden we niet afgesproken dat we vandaag om 12:00 uur even een positieve meditatie doen voor Trump?

Dorothé

Hoe dan ook, ik heb een minuutje even positief gedacht aan Trump en zijn strijd tegen het kwade en me mentaal achter zijn doelen gesteld.

Dorothé

Wordt er vanavond op Fox iets medegedeeld over de fraude van de verkiezing of is het op een andere tijd voor ons?

Dorothé

Of is het pas morgen

Giuliani heeft dit 7 uur geleden getweet:

Today the @realDonaldTrump campaign sued to invalidate hundreds of thousands of fraudulent ballots in the Western District of Michigan. First PA, then Michigan will go to Trump. Affidavits will be published tomorrow. You will be shocked.

Dorothé

Hoi Dorothé, super om te bidden voor Trump, of hem met positieve gedachten te ondersteunen. Om hem kracht te geven dit alles met zijn team voor elkaar te krijgen en de opdracht van de goden te vervullen.

Ik ben een Falun Gong beoefenaar, en Falun Gong beoefenaars doen 4x per dag een soort meditatie genaamd Send Forth Righteous Thoughts, om het kwaad in andere dimensies te elimineren. Afgelopen week heeft de leider van Falun Gong ook een artikel geschreven over de Amerikaanse verkiezingen. Bedenk dus dat de 100 miljoen Falun Gong beoefenaars in de wereld dit lezen, en dagelijks Righteous Thoughts doen:

On the General Election
In this majestic universe, the communist devil is making trouble
Fraud and corruption are harming a great nation
All the machinations make people only more despondent
When will justice be upheld and our conscience restored?

Hongzhi Li

November 8, 2020

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan