KaMaMa
Well-known member
Ja hij is top he. Ik voel me al de hele dag enorm krachtig hierdoorDankjewel voor deze FANTASTISCHE tekst. Ik ben het hier voor de volle 100% mee eens!!!
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja hij is top he. Ik voel me al de hele dag enorm krachtig hierdoorDankjewel voor deze FANTASTISCHE tekst. Ik ben het hier voor de volle 100% mee eens!!!
Mike
Yep, niet wachten op God, Trump ed, hoewel ze uiteraard wel grote invloed hebben maar the Armour of God.Ja hij is top he. Ik voel me al de hele dag enorm krachtig hierdoor
Ja denk je zo snel al? Ik denk begin januari ofzozal me niet verbazen als dit over een week / anderhalve week zo is..
Ja denk ik, maar iig voor mei 2022.Ja denk je zo snel al? Ik denk begin januari ofzo
Als men dat nu nog niet ziet pech voor zeCommunication blackout imminent!
EXPERTS: Massive Solar Storms May Cause Global Internet Outage
Solar storms, also known as coronal mass ejections, are known to damage electrical grids and cause blackouts; however, experts believe they could alsoinsiderpaper.com
Mike
Lijkt me niet, hij heeft in de tijd dat Q actief was lang in een kliniek gezeten toch?Zou Jordan onderdeel zijn van het Q-team?
Zegt ook niet allesLijkt me niet, hij heeft in de tijd dat Q actief was lang in een kliniek gezeten toch?