S
Sailor
Guest
Nu heb ik dat niet van Davedas voor het eerst dat Dave dat doet![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nu heb ik dat niet van Davedas voor het eerst dat Dave dat doet![]()
He gets shit doneIk wel : tot Joe Pesci
Voor de mensen die hem niet kennen:Ik wel : tot Joe Pesci
Inspirationele boodschap voor de tijd waarin we leven en ook tegemoet gaan:
Mike
Door mijn beveiliging zie ik geen enkele youtube link via mijn PC. Het rare is dat ik deze wel via mijn Telegram op mijn PC kan openen. Mss dat iemand ze op een andere manier kan plaatsenDank voor het delen. Ze komen altijd op het juiste moment.
Waarschijnlijk een instelling van je browser die "social content" tegenhoud om tracking op deze pagina te voorkomen voor je privacy. Dit kun je in je browser waarschijnlijk voor YouTube uitzetten.D
Door mijn beveiliging zie ik geen enkele youtube link via mijn PC. Het rare is dat ik deze wel via mijn Telegram op mijn PC kan openen. Mss dat iemand ze op een andere manier kan plaatsen
Voor de mensen die hem niet kennen:
Hilarisch
Trachtten door gebed en meditatie ons bewuste contact met God, zoals wij Hem begrepen, te verbeteren en baden Hem enkel ons Zijn wil voor ons te doen kennen en om de kracht die te volbrengen.
Ik ga toch echt niet verkopenGoud en zilver iig stevig in de lift, weet niet of dat door evergrand komt maar zou me niet verbazen
Er komt ook weer een olie Spike aan dat komt door Biden die weer een pijpleiding still zetGoud en zilver iig stevig in de lift, weet niet of dat door evergrand komt maar zou me niet verbazen
toevallig moet ik vandaag een blog schrijven over beleggen in goud. Wie nog iets leuks weet te vertellen hierover? Een vriend had al wat leuke tips. Ik had het idee dat veel mensen nu in goud gaan investeren, mocht het financiele systeem zoals we het nu kennen instorten... maar misschien heb ik het mis..Goud en zilver iig stevig in de lift, weet niet of dat door evergrand komt maar zou me niet verbazen
Goud heb je nooit genoeg.toevallig moet ik vandaag een blog schrijven over beleggen in goud. Wie nog iets leuks weet te vertellen hierover? Een vriend had al wat leuke tips. Ik had het idee dat veel mensen nu in goud gaan investeren, mocht het financiele systeem zoals we het nu kennen instorten... maar misschien heb ik het mis..
Als het nepgeld zijn waarde dreigt te verliezen gaat men automatisch over op het echte geld: edelmetalen.Goud en zilver iig stevig in de lift, weet niet of dat door evergrand komt maar zou me niet verbazen