S
Sailor
Guest
Niet te veel voor je het weet is zwarte Piet verbleektFf bekeken, dankjewel. Nu Glorix in mijn ogen druppelen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niet te veel voor je het weet is zwarte Piet verbleektFf bekeken, dankjewel. Nu Glorix in mijn ogen druppelen
Geen idee, wie is dat?Is dat geschreven door Chris Klomp?
Een hournalistische hondelul, bekend van stenen door zijn eigen ramen gooienGeen idee, wie is dat?
Jammer dat hij zichzelf gemist heeftEen hournalistische hondelul, bekend van stenen door zijn eigen ramen gooien
Zou hetDit is al jaren het geval. Het begon op te vallen tijdens haar verkiezingscampagne tegen Trump in 2015-2016.
Mike
Mike jij ziet alles scherp, heeft die madcow een nu een Apple, then sheheit must have a BananaDit is al jaren het geval. Het begon op te vallen tijdens haar verkiezingscampagne tegen Trump in 2015-2016.
Mike
Dat zie je toch... Kapot makenIs al de zoveelste keer.. wat zijn ze van plan met het waternetwerk??
Op meerdere plekken wateroverlast na druktest PWN: 7 waterleidingen gesprongen
Op meerdere plekken wateroverlast na druktest PWN: 7 waterleidingen gesprongenwww.nhnieuws.nl
Iets zegt me dat er iets niet kloptDat zie je toch... Kapot maken