Decem
Well-known member
TheStormHasArrived17
Just in case you forgot: The mainstream media hid Epstein Island and covered for an elite pedophile ring.
t.me
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dus omdat arme mensen geen auto hebben moet ik mijn auto wegdoen?Hoofdstuk 9 van Basisboek Blockchain begint met de volgende quote van Melanie Swan:
The first point is that transnational organizations need transnational governance structures. The reach, accessibility and transparency of blockchain could be an effective transnational governance structure, Blockchain governance is more congruent with the character and needs of transnational organizations than nation-states.
The second point is that not only is the tansnational governance provided by the blockchain more effective, it is fairer. There is potentially more equality, justice and freedom available,to organizations and their participants in a decentralized, cloud-based model. This is provided by the blockchain's immutable public record, transparency, access and reach.
Mijn visie:
Het komt op mij over als een linkse pr-stunt.
Geschikter voor transnatonale organisaties?
Laat nou juist die organisaties het niet goed met ons voor hebben.
Transparant?
We weten niet niet het heeft bedacht, wat zeer merkwaardig is voor moderne uitvindingen.
Eerlijk?
Arme mensen hebben minder beschikking over elektriciteit dan rijken, dus het zorgt juist voor meer ongelijkheid.
Dit alles in overweging nemend, poneer ik de vraag of we blockchain niet bij het grof vuil moeten zetten.
Ja die vieze vervuiler moet weg, dat ding loopt op kolenDus omdat arme mensen geen auto hebben moet ik mijn auto wegdoen?
Goed plan.
Bruinkool toch? Of boerenkoolJa die vieze vervuiler moet weg, dat ding loopt op kolen
Bij @Zathras in de omgeving..... Zou zelfs nog turf kunnen zijn, boerenkool niet daar loopt zathras zelf opBruinkool toch? Of boerenkool
HoutskoolBruinkool toch? Of boerenkool
Wie reageert er als door een wesp gestoken?Dus omdat arme mensen geen auto hebben moet ik mijn auto wegdoen?
Goed plan.
I agree to disagree...Wie reageert er als door een wesp gestoken?
Het punt is niet dat je wat je door welvaart verkregen hebt te offeren.
Het punt is dat in een eerlijke economie iedereen toegang heeft tot geld.
Voor BTC ea crypto geldt dat er elektriciteit nodig is en dat mensen in arme landen daar minder beschikking over hebben. Daar verdampt gelijkheid en eerlijkheid.
Een interessant stuk over de Evergiven / Evergreen voor de geïnteresseerden.het is nog erger als een spannende thriller!