The Great Awakening

This is an email exchange I had with “Rabbi Dr” Aaron Glatt in April 2020

From: Zelenko Family <zz613@hotmail.com>
Subject: Re: Dr. Zelenko protocol and outcome date
Date: April 6, 2020 at 4:55:12 PM EDT
To: "Glatt MD, Aaron" <Aaron.GlattMD@snch.org>,

Thank you for your feedback. I will attempt to provide the information you request. There have been four deaths in the community. Only one patient was mine and he had advanced CLL.

Your recommendations are impractical simply because current testing takes 3 days in the outpatient setting. Perhaps the new Abbott test will be a game changer. My supposition is the following: THERE IS A VERY NARROW WINDOW of opportunity to decrease the viral load early in the infection before a patient begins to have pulmonary complications. NO one has treated patients as early and aggressively as I have. Thus the traditional approach of waiting for confirmatory testing is the very essence of the problem.

As I mentioned before CHS (st Francis health system / Dr Zelenko Covid-19 trial is beginning very soon. It’s sanctioned directly By Dr Steven Hahn (the head of the FDA) and Mark Meadows (chief of staff of the president). I’m in direct communication with them daily. I am offering you an opportunity to participate with us if you so choose.

Furthermore, the Broward County Florida health system has accepted my protocols and will be conducting a study of their own.

Today, the government of Israel has approved the use of hydroxychloroquine which is a direct result of my discussion with the minister of health.

The government of Brazil has already implemented my protocol and i am in direct contact with Brazil’s embassador.

I have also been tasked to run a pilot project for the Ukraine to prophylaxis of the city of dnepir (1 million people) and depending on the outcomes it will be scaled to the entire country.

I’m sure that you are aware that Italy started using hydroxychloroquine on a mass scale this week in the outpatient setting. I’m not sure if I had a role but it did happen 1 day after I gave an interview for that country’s largest newspaper.

My approach has been endorsed and implemented by senior physicians with similar great success. Names available upon request

Your statement that everyone is doing what I’m doing is based on a poor understanding of what I am doing and your bias towards peace time medicine.

I assume your morgues are at full capacity. This is world war 3 and waiting months for a “proper” study is akin to mass murder. Im not against ivy tower researchers using their traditional methods that have proven reliable over time. However, what most people don’t get is that there is no time.

Anyway, my offer still stands, if you want to be part of a official double blind study which will use my protocols in the primary care, urgent care, and er settings your are certainly welcome. As mentioned earlier, this study will be directly monitored by the president.

Respectfully

Dr Zelenko

Bron: https://t.me/DrZelenkoMD/1001

Bewijs dat Zelenko met Trump in contact stond over een protocol met andere middelen dan vaccins, maar met HCQ, IVM, zink, vitamine D, etc.

Bron: https://t.me/DrZelenkoMD/1001

Bewijs dat Zelenko met Trump in contact stond over een protocol met andere middelen dan vaccins, maar met HCQ, IVM, zink, vitamine D, etc.
Sorry heks, staat in het bericht dat Israël hcq heeft goedgekeurd, dat is niet te vinden op welke nieuws site dan ook, en ook niet op de site van het ministerie... Wel een push voor meer boosters.
Klopt de account wel, telegram is niet echt betrouwbaar meer met vele nep accounts

Sorry heks, staat in het bericht dat Israël hcq heeft goedgekeurd, dat is niet te vinden op welke nieuws site dan ook, en ook niet op de site van het ministerie... Wel een push voor meer boosters.
Klopt de account wel, telegram is niet echt betrouwbaar meer met vele nep accounts
Het bericht is van 2020. Inmiddels is er natuurlijk een hoop gebeurd.

Wat ik opvallend vond aan dat bericht is dat Zelenko al vroeg contact had met President Trump. Hij heeft hem immers ook van C genezen.

Bedankt voor je oplettendheid. Ik zal moeten onderzoeken of er in 2020 sprake is geweest van een dergelijke goedkeuring.

Het bericht is van 2020. Inmiddels is er natuurlijk een hoop gebeurd.

Wat ik opvallend vond aan dat bericht is dat Zelenko al vroeg contact had met President Trump. Hij heeft hem immers ook van C genezen.

Bedankt voor je oplettendheid. Ik zal moeten onderzoeken of er in 2020 sprake is geweest van een dergelijke goedkeuring.
Ze hebben in 2020 getest die pdf heb ik, met bekend negatief resultaat natuurlijk, dat het zo oud was heb ik dan gemist.
Iedereen weet toch dat Trump hcq heeft gebruikt?

Ze hebben in 2020 getest die pdf heb ik, met bekend negatief resultaat natuurlijk, dat het zo oud was heb ik dan gemist.
Iedereen weet toch dat Trump hcq heeft gebruikt?
Nee niet iedereen weet dat, ik vermoed zelfs maar heel weinigen.

Vaak denken mensen dat alles heel duidelijk en heel bekend is, maar dat is het niet. Het is onvoorstelbaar hoe weinig er daarbuiten bekend is.

Nee niet iedereen weet dat, ik vermoed zelfs maar heel weinigen.

Vaak denken mensen dat alles heel duidelijk en heel bekend is, maar dat is het niet. Het is onvoorstelbaar hoe weinig er daarbuiten bekend is.
Volgens mij is dat hier wel bekend, zoniet snurken ze nog steeds, Trump heeft het volgens mij bij een persconferentie zelfs Laren vallen.
Iedereen die nog niet wakker is krijgt een gigantische op sodemieter te verwerken

Volgens mij is dat hier wel bekend, zoniet snurken ze nog steeds, Trump heeft het volgens mij bij een persconferentie zelfs Laren vallen.
Iedereen die nog niet wakker is krijgt een gigantische op sodemieter te verwerken
Eens [alweer ... waar heb ik last van vandaag :eek:] met dat het hier op het forum inderdaad bekend is.

Als / Indien men nu nog wakker wordt is het wel even slikken denk ik. Aan de andere kant is er al wel een hoop voorwerk gedaan door de eerste ploegen dus best wel een gespreid bedje waarin men komt 😉

Eens [alweer ... waar heb ik last van vandaag :eek:] met dat het hier op het forum inderdaad bekend is.

Als / Indien men nu nog wakker wordt is het wel even slikken denk ik. Aan de andere kant is er al wel een hoop voorwerk gedaan door de eerste ploegen dus best wel een gespreid bedje waarin men komt 😉
Er is inderdaad een hoop werk gedaan de afgelopen jaren, het gespreide bedje is toch vrij hard voor beginnende wakkeren denk ik...

• Leuk
Waarderingen: Surv
Er is inderdaad een hoop werk gedaan de afgelopen jaren, het gespreide bedje is toch vrij hard voor beginnende wakkeren denk ik...

Ik denk dat wij het veel makkelijker hadden, er was nog weinig gecensureerd, we konden alles nog vinden op de 1ste of 2de pagina en nu moeten we naar pagina 100 of zo.

Bovendien stonden wij niet onder tijddruk en we kregen alles gedoseerd en niet alles tegelijk

Ik heb dat steeds ervaren als een uitdaging, vandaar de website naam. Steeds weer een stapje verder, eerste award was die van Kwakzalver (2009), daarna complot-Henkie, zo noemden mijn collega's mij op de radio. Collega's lachen; "Wij hebben een direct lijntje met het Witte Huis met dotcom.radio (Q)", ik vond het wel leuk om zo nu en dan een bommetje te gooien. Kreeg in het begin nog wel eens nare opmerkingen in de mail. Dat hield ineens op toen ik lastige onderwerken begon met: "ben je het met mij eens dat, ..." Alleen het artikel van Mike 1400 jaar, ... over de Islam leverde daarna nog twee bedreigingen op. Eentje terug gemaild de andere opgebeld. Probleem opgelost. Ik schrijf wat ik denk en leg de problemen bij een ander op het bordje. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden zullen we maar zeggen.

Ik denk dat wij het veel makkelijker hadden, er was nog weinig gecensureerd, we konden alles nog vinden op de 1ste of 2de pagina en nu moeten we naar pagina 100 of zo.

Bovendien stonden wij niet onder tijddruk en we kregen alles gedoseerd en niet alles tegelijk
Klopt wij kregen het hap klaar de nieuwe krijgen gelijk een rijdende trein met 200 km per uur voor de kiezen

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan