The Great Awakening

☝️

61D09381-A37D-4BFD-B384-96A8495351E6.jpeg

245 years ago on this night.

We did not come from a fearful people with their mandates and orders designed to save people from life itself.

We came from a people who crossed an icy river to crush the enemy.

At night.

On Christmas Eve.

• Leuk
Waarderingen: Heks

Zou geweldig zijn.

Tim
Bullshit🐂💩 weer een malloot die kort een gat in de markt heeft, net als de malloten die hun zuur verdiende geld erin stoppen

Die MedBeds daar hoorde ik DutchDigger en die andere grijpstuiver ook over. Ruim een jaar geleden zou dat geïmplementeerd worden, samen met de arrestaties. Geen idee of het echt bestaat maar eerst onze vrijheid terug en dan kletsen we weer over Nesara en MedBeds.

Die MedBeds daar hoorde ik DutchDigger en die andere grijpstuiver ook over. Ruim een jaar geleden zou dat geïmplementeerd worden, samen met de arrestaties. Geen idee of het echt bestaat maar eerst onze vrijheid terug en dan kletsen we weer over Nesara en MedBeds.
Ik ben in de Q posts nooit iets over nep beds tegen gekomen

Nesara is een Clinton dingetje toch, lijkt me meer voor bbb, komt bij Q ook niet voor volgens mij.

Laatst bewerkt door een moderator:
On Monday Judge Hogan ordered the release of 3 hours of Capitol surveillance video from inside the west terrace tunnel on January 6. This was the scene of fierce battles between the police and Trump supporters. The police beat the hell out of Trump supporters that day killing two female Trump supporters.

This is a big development. The Biden DOJ, Liz Cheney, and the Jan. 6 Committee have been using cherry-picked video clips to define what happened on January 6th. They fear the truth getting out to the American public.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan