robinAlexander
Well-known member
Fauci warns of ‘urgent need’ for super vaccine as other variants emerge
New variants will pose continued threat, NIAID chief warns
www.independent.co.uk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou waar gaat t dan over? Help me even please? Kan even niet meer volgen. Ben ik nou echt de enige die niet kan volgen? A la belgisch, Mannekes, ik ben moe dus help me even.Het gaat helemaal niet over Fauci, you're missing the point. De dam is aan het breken!
Mike
Wellicht dat deze site e.e.a. voor je verduidelijkt.Nou waar gaat t dan over? Help me even please? Kan even niet meer volgen. Ben ik nou echt de enige die niet kan volgen? A la belgisch, Mannekes, ik ben moe dus help me even.
Niet gezien gelukkig, maar spookmens is al er tijdje bezig de sporen naar fauci te wissen, zo is het mogelijk dat onze pot virologe dierenarts nu met Antonio aan de telefoon zit om de verhalen gelijk te trekken....Vraagje in alle commotie: iemand nog recentelijk wat gezien m.b.t. Marion Koopmans?
Mijn zus zei dat ze paar dagen terug ineens weer op tv was en van zich liet horen in negatieve zin over virussen blablaVraagje in alle commotie: iemand nog recentelijk wat gezien m.b.t. Marion Koopmans?
Ff way anders.
Don't look up op Netflix.
Wat vinden we daarvan? Qua film/amusement best ok, qua boodschap wel apart in deze paniek tijden.
Zeg het maar
De uitleg van nu.nl is nog veel beter!Arno legt het m.i. goed uit.
In de satirische Netflix-film is een vernietigende komeet op weg naar aarde. Een metafoor voor klimaatverandering. Wetenschappers proberen mensen te overtuigen van de ernst van deze ramp-in-wording. Maar niemand wil het geloven, zelfs niet als het met het blote oog te zien is.
HahaDe uitleg van nu.nl is nog veel beter!
Wat wij leren van de Netflix-film Don't Look Up
Op zondag blikt hoofdredacteur Gert-Jaap Hoekman terug op de week van NU.nl. Wat was het belangrijkste verhaal deze week? Waar gingen de discussies op de redactie over? Deze week: welke lessen moeten wij trekken uit de Netflix-film Don't Look Up?www.nu.nl