Warrior of light
Well-known member
Grappig dat je dit aanhaalt want ik zat hier vanmiddag ook over te filosoferen.De vraag die ik mezelf de afgelopen tijd heb gesteld is dit: Hoe ziet werk en überhaupt het verkrijgen van inkomen er over een half jaar uit"? Als in februari Truth Social is gelanceerd en de eerste onthullingen van het wereldwijde schandaal vanaf dat moment publiekelijk wordt, is er dan nog iets over van onze hele samenleving? En dan heb ik het nog niet eens over de wereldwijde schade/doden door vaccinaties. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik dat voor me moet zien, maar als ik Q mag geloven dan stort gewoon alles in van dat wat we vroeger als normaal hebben beschouwd. Gaf ik zojuist mijn eigen antwoord?
Als alles instort zijn we daar dan wel al klaar voor ik bedoel lopen we niet achter? Bijv neem scholen, er worden nu steeds meer kleine staatsvrije scholen opgezet. Ik lees hier en daar veel initiatieven maar eigenlijk zijn we best laat. FVD gaat ook scholen beginnen maar tegen de tijd dat alles omvalt hebben we zeker nog niet voldoende scholen. Vraag me af hoe dat in de tussentijd gaat? En dat geldt voor meer systemen zoals ook het zorgsysteem. Het zal denk ik wel loslopen maar ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen.