Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Ik kom in de JFvD groep op TG net iemand tegen die beweert dat Q een psy-op is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt. Q is wel te beschouwen als aanval tegen de deepstate. Waarom zouden whitehats geen psyop uitvoeren.Ik kom in de JFvD groep op TG net iemand tegen die beweert dat Q een psy-op is.
Daar heb je een punt.Klopt. Q is wel te beschouwen als aanval tegen de deepstate. Waarom zouden whitehats geen psyop uitvoeren.
Psychologische oorlogvoering - Wikipedia
nl.m.wikipedia.org
De groep mensen die denkt dat Q/Trump/the military/.... ons komt redden is net zo verloren als de groep die de mooie praatjes van de overheid geloofd.Daar heb je een punt.
In deze casus werd Q echter neergezet als het passief van de believers ervan.
Fantastische opaMijn opa zei eerder altijd al: "een gelukkig mens die zichzelf kan redden". Vorig jaar ben ik zijn uitspraak anders gaan bekijken
Gelukkig werkt het bij mij nog wel goed ik zet mijn zorg instinct boven allesZorginstinct boven volginstinct, de ware evolutie van de vrouw. Helaas nog weinig van gezien, reeds sinds Eva.
Mike
Dat kun je wel zeggen maar hoe ga je dat bewijzen....Gelukkig werkt het bij mij nog wel goed ik zet mijn zorg instinct boven alles
TOP !
Ik doe niet aan spelletjes,Kwartetten.
Mag ik van jou, in de serie artiesten die beter de pijp uit hadden kunnen dan andere artiesten die wel de pijp uit gegaan zijn: Neil Young?
Zerohedge
ZeroHedge - On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zerowww.zerohedge.com