Blackrock klokkenluider die de crash van Moderna voorspelde komt met nieuwe sensationele informatie
18 februari 2022
Vertaling: Paul Harmans - met dank aan Libra
Wat gebeurt er wanneer je ontvolkingsoperatie niet snel genoeg gaat om vaccin-beschadigde institutionele investeerders te stoppen bij het opblazen van je aandelen?
Voormalig Blackrock portefeuillemanager Edward Dowd zegt dat een hoop mensen op Wall Street (de Amerikaanse financiële wereld. Vert.) werden gedwongen zich te vaccineren om hun baan te behouden en nu lijden zij onder de bijwerkingen en beginnen zij wakker te worden voor wat er gaande is.
En zij zijn oprecht woest.
Enkele sensationele uitspraken uit het interview met Dowd:
“Het is mij duidelijk geworden dat de klinische gegevens frauduleus zijn en interessant genoeg, sinds het uitkomen van de podcast gaat het nieuws rond op Wall Street dat dit hele klinische onderzoek frauduleus kan zijn, iets waarvan ik geloof dat het dat is, 100% in mijn opinie.”
“Niemand van de gevestigde media heeft contact gezocht met de Ventavia Research klokkenluider Brook Jackson. Ik zal je wat nieuws van vandaag vertellen: er is door Wall Street contact met haar opgenomen. Een investeringsbank wil haar institutionele investeerders, pensioenfondsen en Hedgefonds laten bezoeken en ze willen tevens dat ze wellicht naar een live conferentie komt die zij hebben georganiseerd voor 4000 mensen.”
“Laat me hier een punt maken: de gevestigde media negeren dit. Wall Street niet. Wall Street gaat ervoor en het is reeds begonnen. Het Moderna aandeel staat al 70% lager. Pfizer gaat 19% naar beneden.”
“En ik wil je laten weten dat Wall Street zich hierbij aansluit. Ik krijg veel verzoeken van collega’s en anderen die willen weten wat er aan de hand is.”
“Niets zal een slapend publiek sneller overtuigen dan rode cijfers of ineenstortende aandelen. Money talks. Bull Shit walks.”
What happens when your depopulation op isn't moving fast enough to stop vaxxine-injured institutional investors from shorting your stocks into oblivion? Former BlackRock portfolio manager, Edward Dowd says that a lot of guys on Wall Street were force-vaxxed in order to keep their jobs and...
forbiddenknowledgetv.net
t.me