The Great Awakening

MUST READ!

Mike

Mike
Zij is een RINO (republican in name only) toch?

Mike ik moet even lachen. Ik ben inderdaad dom geboren en niets bijgeleerd. Ik ga mijn schoolgeld maar terughalen.
Misschien helpt het als je er zo naar kijkt: Het is een groot toneelstuk (you are watching a movie) wat voor ons wordt opgevoerd om wakker te worden. Om echt een betere wereld te maken voor iedereen. En het toneelstuk gaat gepaard met het nodige drama en verschillende verhaallijnen.

Gewone mensen hebben hun eigen gewone leven, en ook daar zie je vaak (onnodig) drama, maar gaat het leven toch gewoon door. Wanneer het lukt om je drama achter je te laten, dan wordt je eigen leven meestal beter. Soms blijf je met restschade zitten, soms eindigt het voor het individu, maar over het algemeen is het mogelijk om drama te ontstijgen. Hiervoor is het wel nodig om zelf verantwoordelijkheid te nemen voor je eigen leven. Daarna is het fijn als je anderen kunt inspireren maar ze zullen echt zelf hun drama moeten oplossen anders blijft hun ellende terugkomen.

Op globaal nivo gebeurt nu hetzelfde. Er is echt veel mis op veel plekken in de wereld. Het drama was mogelijk omdat we als collectief dat hebben laten gebeuren. Er wordt nu verantwoordelijkheid genomen voor de situatie. Wat het lastig maakt om het te begrijpen zijn alle verhalen die je hoort. Wie zegt dat het waar is wat je hoort. Neem maar aan dat die verhalen er zijn om te sturen. Op het globale nivo moet je globaal denken, in systemen, niet meer op in individu nivo.

Kijk naar het doel, de gewenste uitkomst, niet te veel naar de individuele poppetjes die spelen slechts een rol in een groot toneelstuk.

Goede post! Ik zie regelmatig dat Romagj het heeft over wat ze op de radio heeft gehoord of op TV heeft gezien. Ik denk dat daar het grootste probleem zit, niet in haar opleiding.

Mike

Mike excuus, was zeker niet smalend bedoeld. Eerder naar mezelf omdat ik zo weinig weet.
Van die geschiedenis weet ik niets af. Ben er wel achter dat het niet zomaar een "inval" is van Putin. en dat we door de Media weer beduveld worden. Alleen al het feit dat het dag en nacht over Oekraine gaat zegt al genoeg.
Verder lees ik veel engelse teksten niet. Mijn engels is beter geworden maar zeker als het over politiek gaat wordt het niks.
Verder probeer ik de Media te volgen hoe er weer gelogen wordt en hier te lezen hoe het werkelijk zit. Ik ben wel geinteresseerd wat er allemaal speelt maar begrijp zeker niet alles. en dat laat ik dan maar zo. Vaak komt er dan weer ergens een aanvulling zodat ik het alsnog begrijp. Of ik stel domme vragen.
Doet me denken aan mijn schooltijd. Ik was altijd degene die haar hand opstak om te vragen, en dan hoorde ik van anderen dat ze het ook niet wisten.

Zeer veel dank voor jullie toelichting. Gaarne een toelichting over Poetin.
Want het is poetin poetin poetin. terwijl hij opruiming houdt.

Een lesje ontstaan van de cabal en Q voor kids
Ik denk vanaf een jaar of 9-10👍🏻

Janet ossebaard

Dit zou wel eens precies kunnen zijn wat deze sicko's in gedachten hebben. Maar het gaat [ZE] niet lukken, God wins.

Mike

Dit zou wel eens precies kunnen zijn wat deze sicko's in gedachten hebben. Maar het gaat [ZE] niet lukken, God wins.

Mike
Ben hier niet bang voor! Maar voor vele mensen is dit een nachtmerrie en leven weer in totale angst😒
Patriots in control! Ik vertrouw nog steeds het plan. Dit gaan ze nooit toelaten.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan